1401/06/23-21:46

بازپیرایی فضای سبز و ایمن سازی معابر برای استقبال از مهر

بازپیرایی فضای سبز و ایمن سازی معابر برای استقبال از مهر

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۶ گفت: در قالب طرح استقبال از مهر، معابر و مدارس قلب پایتخت برای آغاز سال تحصیلی جدید و حضور پرشور دانش آموزان آماده سازی شد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۶، سید علی موسوی گفت: طرح استقبال از مهر در حوزه خدمات شهری منطقه با احصاء مشکلات به واسطه بازدید میدانی و با برنامه ریزی دقیق به منظور بهبود سیما و منظر شهری، جلوه های بصری شهر برای حضور ایمن و شاد شهروندان اجرایی شد.

موسوی اقدامات حوزه خدمات شهری در طرح استقبال از مهر را بازپیرایی فضای سبز مدارس، پاکسازی و رفت و روب معابر منتهی به مدارس تشریح کرد افزود: تمرکز اجرای طرح بر محورهای منتهی به مدارس بود که در حوزه زیباسازی رنگ آمیزی المان های داخل مدارس و رنگ آمیزی دیوارهای فرسوده و... از جمله اقدامات صورت گرفته است.

موسوی ادامه داد: حذف زوائد فیزیکی، طعمه گذاری و انسداد منافذ لانه های جانوران موذی، مرمت و پیاده رو سازی معابر و... فعالیت های صورت گرفته برای ایجاد فضای ایمن برای حضور دانش آموزان در بازگشایی مدارس است.

این مقام مسئول با اشاره به برخی از اقدامات به منظور بازپیرایی فضای سبز گفت: معاونت خدمات شهری در حوزه محیط زیستی نیز اقدام به توزیع مخازن پسماند در مدارس سطح منطقه و آموزش های شهروندی کرد.

برپایه این گزارش، عملیات لایروبی کانالهای اصلی جمع آوری آبهای سطحی، منهول ها، حوضچه های رسوب گیر، بازدید مستمر از شبکه های جمع آوری آبهای سطحی در جریان و احصاء معضلات عمرانی و رفع سریع مشکلات، نیز در دستور کار معاونت خدمات شهری منطقه قرار دارد.

گفتنی است؛ طرح استقبال از مهر از تمهیدات ویژه شهرداری تهران به مناسبت بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی است که تا ۱۵ مهر ماه ادامه خواهد داشت.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط