1401/06/26-13:49

لایروبی انهار روباز و روبسته منطقه ۱۹ با جمع آوری ۳۰ تن رسوبات

لایروبی انهار روباز و روبسته منطقه ۱۹ با جمع آوری ۳۰ تن رسوبات

عمليات لايروبی و رسوب برداری انهار روباز و روبسته سطح منطقه به منظور حفظ محيط زيست و نگهداشت شهر طی یکماه اخیر با حجم بالغ بر ۳۰ تن لایروبی انجام شد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، تورج فرهادی سرپرست شهرداری منطقه با اشاره به اینکه لایروبی انهار معابر اعم از روباز و روبسته از جمله فعالیت‌های روزانه حوزه خدمات شهری است گفت: با هدف روان‌سازی هدایت آب‌های سطحی، رفع آبگرفتگی احتمالی ناشی از تجمع زباله، ارتقای بهداشت، رفع مشکلات زیست محیطی و انتشار بوی نامطبوع طی یکماه اخیر با اجرای طرح ویژه لایروبی در انهار نواحی پنجگانه انجام شده است.

به گفته این مسئول ۹ تن رسوبات در اثر لایروبی به صورت دستی در معابر خیابان های بهمنیار، میعاد شمالی و جنوبی، آموزگار، شهرک فرهنگیان و... ناحیه یک، ۱۰ تن لایروبی در خیابان های ابوریحان، مهران لقمان شمالی و جنوبی ناحیه دو، ۷ تن لایروبی در اسماعیل آباد، بلوار ورامینی، علی آباد پاکدانه و شهرک احمدیه ناحیه سه، ۳ تن لایروبی در روستاهای پلائین، مرتضی گرد، جعفر آباد، شکر آباد ناحیه چهار و ۵ تن لایروبی در خیابان خرسندی، حبیب زاده، عابدی، سلیمانی، گودرزی، بهشتی انجام شده است.

به گفته این مسئول مطابق با برنامه مدون و از پيش تعيين شده امور لايروبی و رسوب برداری در نواحی پنجگانه با محوريت ارائه خدمات به شهروندان است كه در اين راستا اداره خدمات شهری نسبت به پاكسازی اقدام می کند.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط