1401/06/28-17:32

اجرای ۳۸ هزار متر خط‌کشی معابر و ۷ هزار تن آسفالت‌ریزی طی یک هفته در منطقه ۱۱

اجرای ۳۸ هزار متر خط‌کشی معابر و ۷ هزار تن آسفالت‌ریزی طی یک هفته در منطقه ۱۱

شهردار منطقه ۱۱ از اجرای ۳۸ هزار مترطول خط کشی معابر و ۷۰۰۰ تن آسفالت ریزی و اجرای کامل اقدامات طرح راه خدمت طی یک هفته گذشته در این منطقه خبر داد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۱، سید محمد موسوی از ۳۸ هزار مترطول خط کشی معابر و ۷۰۰۰ تن آسفالت ریزی در طرح راه خدمت خبر داد و گفت: اقدامات هر سه معاونت فنی و  عمران، حمل و نقل و ترافیک و خدمات شهری و زیباسازی  به صورت ‌کامل در سطح نواحی چهارگانه در طرح راه خدمت اجرا شد.

شهردار منطقه ۱۱ تهران درباره اقدامات معاونت فنی و عمران این منطقه در طرح راه خدمت تصریح کرد : ۷۰۰۰ تن آسفالت در خیابان های سطح نواحی استفاده شد که این میزان شامل اسفالت مکانیزه، روکش دستی و لکه گیری است. 

موسوی در ادامه به خط کشی محوری و عابر پیاده از اقدامات معاونت حمل و نقل و ترافیک اشاره کرد و عنوان کرد: ۳۸ هزار متر طول کشی محوری و عابر پیاده در این طرح پیاده سازی شده است. به علاوه تعویض سقف پناه، شست و شوی ایستگاه ها و تعویض و تعمیر چراغ های راهنمایی رانندگی نیز در این طرح مورد توجه قرار گرفته است.

موسوی همچنین با اشاره به اقدامات معاونت خدمات شهری و محیط زیست در این طرح افزود: مجموعا ۵۰۰ هزار مترمربع از معابر رفت و روب شده اند. به علاوه ۱۷ هزار مترمربع کندوکوب و علف کشی در بخش بازپیرایی فضای سبز و رنگ آمیزی المان ها و مبلمان شهری در بخش زیباسازی منظر شهری صورت گرفت.

شهردار منطقه ۱۱ در پایان از اقدامات تمامی معاونت ها طی یک هفته گذشته در طرح راه خدمت تقدیر و  قدردانی کرد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط