1401/06/28-18:03
شهردار منطقه ۲۱ در بازدید از پروژه زیرگذر بزرگراه متوسلیان-باغستان:

فلسفه وجودی مدیریت شهری، چیزی جز خدمت نیست

فلسفه وجودی مدیریت شهری، چیزی جز خدمت نیست

حسین کاشانی پور شهردار منطقه ۲۱ با همراهی معاون فنی و عمرانی، مدیران ارشد شهری و پیمانکار پروژه از اجرای بخش جدید پروژه زیرگذر بزرگراه متوسلیان-باغستان بازدید کرد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۱؛ حسین کاشانی پور شهردار این منطقه ضمن تاکید بر خدمت رسانی به شهروندان گفت: اگر بخواهیم از جمله رهروان راستین پیامبر اکرم(ص) و امام حسین(ع) باشیم، می بایست برای همنوعان خود هر آنچه که در توان داریم؛ انجام دهیم و حس خدمتگزاری داشته باشیم. می بایست خروجی کارها برای رضایتمندی شهروندان باشد.

این مقام مسئول در ادامه با اشاره به حدیثی از پیامبر مکرم اسلام(ص) که فرمودند "بهترین مردم، کسی است که بیشترین منفعت را به مردم برساند"؛ ادامه داد: با توجه به این فرمایش نورانی؛ خدماتی که شما در این شرایط با جان و دل ارائه می دهید و زیر نور آفتاب این قدر زحمت متقبل می شوید، همه اجری دارد که در نزد نبی مکرم اسلام(ص) محفوظ است. پس اساس گفتمان اجتماعی اسلام؛ اصل خدمت است. 

وی با اشاره به اینکه در کشورهای غربی، گفتمان خدمت به قدرت تعبیر می شود؛ افزود: در غرب گفتمان قدرت، خدمت هم رقم می زند اما از دریچه قدرت است. فرد باید به دنبال فرصت خدمت باشد، اگر به هر جایگاهی به این نیت نگاه کنیم که این جایگاه برایمان مهم نباشد و تنها خدمت رسانی مهم است؛ باور کنید اعتماد مردم باز می گردد و هم افزایی بیشتر می شود.

شهردار منطقه ۲۱ با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) که فرمودند، "اعتماد را به مردم بازگردانید"؛ بیان کرد: مردم می بایست بدانند که رضایتمندی آنان از همه چیز بالاتر است. همه دست به دست هم می دهیم تا کارها هر چه زودتر انجام شود. لذتی بالاتر از با هم کار کردن و به نتیجه رساندن وجود ندارد. کاری ارزشمند است که بتواند بر لب مردم لبخند بیاورد. راحتی مردم برای ما بسیار ارزشمند است.

کاشانی پور در ادامه با اشاره به اینکه خدمتگزاری در کسوت فرد ناشناس در بین ائمه اطهار(علیهم السلام) مرسوم بوده است، بیان داشت: برای جهادی و عالمانه کار کردن و کار خوب را خوب انجام دادن، لحظه لحظه کار ما محاسبه می شود. انشاالله خیلی زود شاهد بهره مندی شهروندان منطقه ۲۱ و شهرهای غربی استان تهران از تقاطع غیرهمسطح بزرگراه متوسلیان-باغستان باشیم.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط