1401/06/30-11:26
محمد هادی علی احمدی خبر داد؛

پاکسازی معابر و لایروبی انهار مجاور مراکز آموزشی منطقه ۱۳ در آستانه بازگشایی مدارس

پاکسازی معابر و لایروبی انهار مجاور مراکز آموزشی منطقه ۱۳ در آستانه بازگشایی مدارس

محمد هادی علی احمدی شهردار منطقه ۱۳ از اجرای فعالیت های خدمات شهری و محیط زیست به منظور استقبال از مهر ۱۴۰۱ خبر داد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۳، محمد هادی علی احمدی گفت: معاونت خدمات شهری ومحیط زیست شهرداری منطقه ۱۳، با تدارک و اجرای فعالیت های ویژه  به استقبال از مهر۱۴۰۱ می رود.

وی با اشاره به رویکرد مدیریت شهری در تفکیک پسماند از مبدا گفت: با توجه به آغاز بازگشایی مدارس و لزوم توجه به مبحث بازیافت وکاهش پسماند توزیع کیسه مخصوص جمع آوری پسماند خشک وتامین و توزیع مخازن تفکیک پسماند با توجه به نیازسنجی در برخی مدارس منطقه از ابتدای شهریور در دستورکار معاونت خدمات شهری و محیط زیست منطقه۱۳ قرار گرفت.

محمدهادی علی احمدی افزود: بازپیرایی فضای سبز مدارس، پاکسازی معابر، لایروبی انهار و جمع آوری خاک و نخاله مجاور مراکز آموزشی و توزیع کارتن پلاست ویژه جمع آوری کاغذ از ابتدای شهریور تا نیمه مهر در حال اجرا می باشد.

شهردار منطقه ۱۳ هدف از این طرح را ارتقای سطح خدمات و امکانات مورد نیاز فضاهای آموزشی، تقویت مشارکت مجموعه شهرداری با مراکز آموزشی، باز پیرایی فضای سبز و بهسازی و زیباسازی محیط های داخلی و پیرامون مراکز آموزشی دانست و افزود: همچنین رسیدگی ویژه به محلات سطح منطقه با حضور نیروهای خدماتی، فضای سبز، عملیاتی، نظارتی و مدیریتی به طور مستمر انجام می شود.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط