1401/06/30-15:02
خسروی خبر داد:

طرح "استقبال از مهر" در آستانه بازگشایی مدارس در منطقه ١٨

طرح "استقبال از مهر" در آستانه بازگشایی مدارس در منطقه ١٨

محمد جواد خسروی شهردار منطقه ١٨ از آغاز طرح استقبال از مهر به مناسبت آغاز سال تحصیلی و بازگشایی مدارس خبر داد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ١٨، محمد جواد خسروی شهردار منطقه ضمن خبر فوق گفت: شهرداری نقش مهمی در آماده‌سازی شهر دارد که در همین راستا برنامه‌ریزی‌های لازم برای استقبال از ماه مهر با تمام توان در حال پیگیری می باشد تا با هدف ارتقای سطح خدمات و امکانات مورد نیاز فضاهای آموزشی در مباحث شهری، زیباسازی، ایمنی معابر، بازسازی فضای سبز و بهسازی و زیباسازی محیط های داخلی و پیرامونی مراکز آموزشی، با جدیت هرچه تمام تر دنبال می شود.

وی افزود: در بخش بهسازی و زیباسازی محیط خارجی مدارس اقداماتی همچون نصب المان‌های موضوعی و جانمایی آن در سطح منطقه، تعویض حفاظ های پلی کربنات پل های عابرپیاده، اجرای نقاشی دیواری بلوار و دیوار مدارس، نما و ورودی مدارس، پاکسازی و لایروبی انهار مجاور، رفع عیب و نقص و شستشوی مخازن مکانیزه اطراف و رفع سد معبر پیرامونی مدارس، در حال انجام است.

خسروی در ادامه عنوان کرد: در مباحث ترافیکی و  با همکاری پلیس راهنمایی و رانندگی، ایمن سازی معابر منتهی به مدارس، خط کشی معابر نزدیک مدارس، نصب و تعمیر علائم ترافیکی و بهسازی پیاده روها در دستور کار قرار دارد و این طرح از ابتدای هفته جاری آغاز شده و تا بازگشایی مدارس ادامه خواهد داشت و توسط سازمان ها و واحدهای مختلف معاونت خدمات شهری شهرداری منطقه اجرا خواهد شد.

شایان به ذکر است در همین راستا نشست هماهنگی برنامه های استقبال از مهر با حضور اعضای ستاد اجرائی طرح از جمله معاونین شهردار منطقه و نیز رئيس آموزش و پرورش منطقه ١٨ باهدف هماهنگی برنامه های ويژه در سطح منطقه و مدارس جهت آمادگی بازگشايی مدارس برگزار شد، یوسف مقدمی معاون معاونت اجتماعی و فرهنگی منطقه ١٨ شرح كاملی از اقدامات شهرداری در ايام بازگشايی مدارس ارائه نمود و بر تلاش مشترک در بازگشایی مدارس در فضایی ایمن و با نشاط تاكيد داشت.

مقدمی در ادامه بیان کرد: همه هدف ما آموزش و فرهنگ سازی و ايجاد بستري مناسب برای دانش آموزان می باشد و با شروع سال تحصیلی جدید امیدواریم این مهم صورت گیرد.

قابل ذکر است در ادامه جلسه هریک از حاضرین ضمن بیان گزارشی از اقدامات صورت گرفته، از فعالیت های پیش رو‌ در سال تحصیلی جدید بیان کردند.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط