1401/07/01-12:45

پویش «سلام ما به مدرسه برگشتیم» در منطقه ۱۴

پویش «سلام ما به مدرسه برگشتیم» در منطقه ۱۴

همزمان با فرارسیدن فصل بازگشایی مدارس، پویش «سلام ما به مدرسه برگشتیم» با هدف ترویج فرهنگ صحیح ترافیک و رعایت حقوق عابرپیاده بویژه دانش آموزان در منطقه ۱۴ به اجرا در آمد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۴ پویش «سلام ما به مدرسه برگشتیم» به منظور ایجاد انضباط ترافیکی محورها و تقاطع های منطقه همچنین ایمن تر شدن مسیرهای عبوری برای رفت و آمد دانش آموزان در فصل بازگشایی مدارس اجرا شده است.

در این راستا آموزشگران حوزه حمل و نقل و ترافیک، با همراهی پلیس راهنمایی و رانندگی منطقه و با حضور نونهالان و دانش آموزان، رعایت قوانین و نظم ترافیکی را بویژه در ساعات شروع و اتمام مدرسه به رانندگان و راکبان یادآور می شوند.

«فرمان ایمنی ما در دستان شماست»، «سال تحصیلی شروع شده مراقب باشید»، «لطفا موقع رانندگی گوشی همراه و چک نکنید»، «عجله نکنید ما داریم میریم مدرسه» و... از جمله پیام های آموزشی ترافیکی این پویش است که توسط کودکان و دانش آموزان در تقاطع های منطقه از جمله تقاطع زمزم با اهدای گل و هدیه به راننده ها صورت گرفت.

گفتنی است؛ با توجه به مطلوب شدن دوره شیوع کرونا و برای کیفی اجرایی شدن این پویش و سایر فعالیت های آموزشی، بوستان ترافیک منطقه نیز از ابتدای سال تحصیلی فعالیت های آموزشی خود را آغاز می کند و با ارائه آموزش های شهروندی ترافیکی توسط آموزشگران در طول فصل پاییز پذیرای خانواده ها و بویژه دارندگان وسایل نقلیه ارائه خواهد شد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط