1401/07/02-10:11
در طرح استقبال از مهر ۱۴۰۱ انجام شد؛

بهسازی فضای سبز ۳۲ مدرسه منطقه ۱۵

بهسازی فضای سبز ۳۲ مدرسه منطقه ۱۵

شهردار منطقه ۱۵ گفت: بازپیرایی و بازسازی ۲ هزار و ۶۰۰ مترمربع از فضای سبز مدارس در نواحی هفتگانه در قالب طرح استقبال از مهر ۱۴۰۱ انجام شد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵؛ سید مهدی صباغ گفت: در طرح استقبال از مهر عملیات کندوکوب، هرس، نظافت باغچه ها و فضای سبز ۳۲ مدرسه به همت اداره فضای سبز و به منظور ارتقای سیما و منظر شهری، جلوه های بصری شهر و ارتقای روحیه نشاط و شادابی شهروندان انجام شد.

او با اشاره به اینکه این طرح تا ۱۵ مهر ادامه دارد افزود به همین منظور فضای ۳۲ مدرسه شامل ۲۶۰۰ مترمربع علف زنی و کندوکوب، ۳۱۸ اصله حذف تنه جوش پاجوش و شاخه های سرگیر، ۲۶ اصله درخت حذف شاخه های خشک، ۵۲ اصله کاشت درخت و درختچه، آبشویی ۶۵ اصله درخت، رسیدگی به ۱۳۵ گلدان آپارتمانی در مدارس، دوره آموزش و مشاوره فضای سبز به مسئولین مدارس برای ۸۰ نفرو توزیع ۴۰۰ شاخه گل رز و ۲۲۰ گلدان در مراسم جشن شکوفه ها از جمله این اقدامات است.

صباغ در ادامه به اقدامات اداره زیباسازی اشاره کرد افزود: اجرای هزار و ۷۰۰ مترمربع نقاشی دیواری در ۶ مدرسه، انجام ۵هزار مترمربع رنگ آمیزی پوششی در ۱۸ مدرسه، ۲ هزار و ۵۰۰ مترطول رنگ آمیزی درب مدارس، مبلمان و نیمکت، تجهیزات ورزشی در ۱۸ مدسه، ۳ هزار مترطول آذین بندی ۱۰ مدرسه و نصب ۲۵ پرتال در معابر از فعالیتهای اداره زیباسازی بود که تاکنون در طرح استقبال از مهر انجام شد.

او اضافه کرد: توزیع ۲۵۰ مخزن و کارتن پلاست مخصوص جمع آوری پسماندهای خشک در مدارس، آموزش ۳ هزار و ۶۰۰ دانش آموز، ۵۸ سرایدار مدرسه، ۶۲ نفر کادر اداری، توزیع هزار و ۸۹ بسته آموزشی، شست و شوی ۵۷ مخزن پلاستیکی و ۴ کلبه بازیافت در مدارس از تمهیدات اداره مدیریت پسماند در این طرح است.

شهردار منطقه اضافه کرد: طرح ساماندهی و رسیدگی به حصارهای کارگاهی نیز در قالب این برنامه در نواحی هفتگانه با جدیت و در راستای افزایش رضایت شهروندی و تردد ایمن آنان اجرا و طی آن ۵۰ مورد آزادسازی معابر از مصالح ساختمانی و جمع آوری حصار کارگاهی بعد از اتمام عملیات ساختمانی، کنترل و بهبود نظارت بر املاک در حال ساخت از طریق نواحی، ایمن سازی املاک در حال ساخت، رفع خطر از معابر و الزام نصب لفاف کارگاهی و حفاظ جان پناه جهت جلوگیری از پرتاب مصالح ساختمانی انجام شد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط