1401/07/02-14:09

حضور زاکانی در مراسم آغاز سال تحصیلی در مدرسه استثنایی ساریخانی

حضور زاکانی در مراسم آغاز سال تحصیلی در مدرسه استثنایی ساریخانی

شهردار تهران در مراسم آغاز سال تحصیلی جدید در مدرسه استثنایی محمدرضا ساریخانی در منطقه ۵ حضور یافت.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از شهر، علیرضا زاکانی شهردار تهران در مراسم آغاز سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۲ در مدرسه استثنایی ساریخانی با بیان اینکه تقارن سال تحصیلی با هفته دفاع مقدس رمز و رازهایی دارد، اظهار کرد: سال تحصیلی را در کنار عزیزانی که قطعا دارای استعدادهای ویژه ای هستند آغاز می کنیم؛ مهم کشف این استعدادها است. هر کس باید با خودش سنجیده شود و رشد کند و آموزش داده شود و در خدمت جامعه قرار بگیرد. 

وی با اشاره به اینکه تلاش برای کودکان استثنایی این است که راحت تر و اجتماعی تر زندگی کنند، افزود: نعمت خدمت به این نوجوانان نعمت بزرگی است و ما در مدیریت شهری برای خودمان تکالیفی درخصوص افراد دارای معلولیت در نظر گرفته ایم. تکلیف اول این است که شهر را مناسب سازی کنیم چرا که شهر ما برای استفاده این عزیزان مناسب نیست.

زاکانی ادامه داد: وظیفه دوم ما کمک به مراکز و مجموعه های مختلف است که در امر تعلیم و تربیت فعال هستند، علی الخصوص درباره عزیزانی که دارای معلولیت هستند که ما نسبت به آنها مسئولیت ویژه ای داریم. 

شهردار تهران با بیان اینکه مساله ایاب و ذهاب این افراد که با مشکل مواجه شده را حتما حل می کنیم، خاطرنشان کرد: خدمت به این افراد دو بخش دارد ابتدا مربوط به مراکزی است که برای خدمت به این مراکز تلاش می کنیم و دوم مربوط به خانواده ها است که امیدواریم بتوانیم باری از دوش خانواده ها برداریم و آلام شان را کاهش دهیم. 

در پایان این مراسم زنگ مهر توسط شهردار تهران نواخته شد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط