1401/07/03-12:51
وعده شهرداری اجرایی شد؛

آیین کلنگ زنی و تحویل زمین برای احداث کلانتری در منطقه۱۱

آیین کلنگ زنی و تحویل زمین برای احداث کلانتری در منطقه۱۱

در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی شهروندان؛ شهردار منطقه۱۱ تهران از تحویل زمین به متراژ ۹۵۰ متر مربع برای ساخت کلانتری در منطقه۱۱ و برگزاری آیین کلنگ زنی خبر داد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۱ تهران، سید محمد موسوی شهردار منطقه ۱۱ تهران از برگزاری مراسم کلنگ زنی به منظور احداث کلانتری و تحویل زمین به متراژ ۹۵۰ متر مربع برای ساخت کلانتری توسط این منطقه خبر داد.

شهردار منطقه ۱۱ تهران اعلام کرد: طبق بررسی ها و تهیه گزارشات به منظور افزایش امنیت اجتماعی در محدوده های پر تردد در محله انبار نفت خیابان بهداری، فضایی به وسعت ۹۵۰ مترمربع برای ساخت کلانتری در اختیار نیروی انتظامی قرار گرفت.

او افزود: افزایش امنیت اجتماعی از جمله درخواست های مورد تاکید شهروندان است که طبق جلسات و نشست های مکرر با اعضای شورای اسلامی شهر تهران، سرکلانتر هشتم، مردم و اثر گذاران اجتماعی و شهروندان این محدوده با توجه به اخذ مجوزات لازم از مراجع ذی صلاح، فضایی به منظور ساخت کلانتری در خیابان بهداری تحویل داده شد تا نسبت به ساخت کلانتری و ارتقا امنیت اجتماعی اقدام شود.

سید محمد موسوی گفت: افزایش کلانتری در محدوده و تحویل زمین برای این اقدام از جمله وعده های مهمی بود که شهرداری منطقه۱۱ به مردم داده بود تا نسبت به ارتقای امنیت اجتماعی در محله های مرکزی تهران اقدام شود؛ که به شکر خداوند این وعده عملی شد و امروز با حضور مدیران شهری و مسئولین فراجا، زمینی به متراژ ۹۵۰ متر مربع برای ساخت کلانتری در اختیار قرار گرفت و آیین کلنگ زنی و احداث آن برگزار شد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط