1401/07/05-20:25

برگزاری پویش هم صدا باشیم برای شنیدن در منطقه ۱۳

برگزاری پویش هم صدا باشیم برای شنیدن در منطقه ۱۳

شهردار منطقه ۱۳ از برگزاری پویش هم صدا باشیم برای شنیدن با شعار پیش به سوی جوامعی با مشارکت همه در منطقه ۱۳ خبر داد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۳، محمد هادی علی‌احمدی، شهردار منطقه۱۳ گفت: به مناسبت گرامیداشت هشتم مهر ماه، روز ناشنوایان، ویژه برنامه هایی از سوی اداره سلامت معاونت امور اجتماعی و فرهنگی منطقه پیش بینی و تدارک دیده شده است.

او افزود: هشتم مهرماه به گرامیداشت افراد ناشنوا اختصاص داشته و به عنوان روز جهانی ناشنوایان در تقویم به ثبت رسیده است، بدین منظور شهرداری منطقه۱۳، ضمن گرامیداشت این مناسبت خاص اقدام به راه اندازی پویش هم صدا برای شنیدن برای خرید سمعک و درمان کودکان ناشنوا و کم شنوای نیازمند کرده است.

شهردار منطقه۱۳ اظهار داشت: شهروندان علاقه مندان برای مشارکت در این اقدام خداپسندانه می توانند به نزدیک ترین خانه سلامت یا با شماره تلفن ۹۶۰۳۹۵۱۱ اداره سلامت شهرداری منطقه۱۳ تماس بگیرند.

شهردار منطقه۱۳، هدف از گرامیداشت روز جهانی ناشنوایان را ارتقاء فرهنگ ارتباط با ناشنوایان، دانسته هایی از زبان اشاره و آگاهی عموم مردم از مشکلاتی است که این قشر با آن رو به رو هستند، اعلام کرد و یادآور شد: یکی دیگر از برنامه های منطقه به مناسبت این روز، تقدیر از افراد ناشنوا و کم شنوای فعال در حوزه فرهنگی بوده و هم چنین مجموعه ای که در زمینه آموزش و تشخیص و مداخله افراد ناشنوا فعالیت داشته باشد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط