1401/07/07-11:20
سرپرست شهرداری منطقه ۱۹ در بازدید از پروژه های درحال احداث منطقه مطرح کرد؛

لزوم سرعت بخشیدن وتسریع درتکمیل پروژه های نیمه تمام

لزوم سرعت بخشیدن وتسریع درتکمیل پروژه های نیمه تمام

سرپرست شهرداری منطقه ۱۹ با همراهی معاونین اجرایی از روند پیشرفت پروژه های درحال احداث بازدید کرد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، تورج فرهادی با حضور در ضلع شرقی پل سه راه باقر شهر و بازدید از پروژه میدان چله دوان بر لزوم سرعت بخشیدن و تسریع در اتمام پروژه تأکید و خواستار رفع نواقص این پل شد.

او سپس به مسجد حضرت ابوالفضل(ع) در ناحیه سه رفت و بر فعال شدن این پروژه طی ۷۲ ساعت آینده تأکید کرد و گفت: نمای داخل و حیاط مسجد اثنی عشر به اتمام رسیده و تلاش شود پروژه های ابنیه تا قبل از ۲۲ بهمن به اتمام و به بهره برداری برسد.

حضور در مجتمع انتظامی از مکان‌های دیگر مورد بازدید سرپرست شهرداری منطقه بود که فرهادی بر تعامل فی مابین به منظور اتمام این پروژه تأکید کرد و گفت: این مجتمع در هفت طبقه با زیربنای ۷ هزار مترمربع در زمینی به مساحت ۵ هزار مترمربع که از سوی شهردار منطقه به ناجا اهدا شده  و در حال ساخت است و عملیات خاکبرداری این پروژه توسط معاونت فنی و عمرانی این منطقه انجام شده است.

سرپرست شهرداری منطقه از وضعیت پایانه شهید سروری بازدید کرد و افزود: نشست های ایجاد شده در این محدوده رفع و پس از اجرای عملیات زیر سازی و تراش در مرحله مناسب سازی برای افراد دارای معلولیت و افراد کم توان است که با اجرای اقدامات ترافیکی، زیباسازی و... آماده بهره برداری می شود.

بررسی وضعیت اجرای اقدامات عمرانی در پایانه اتوبوسرانی بهشت، کانال شقایق، وضعیت آرماتور بندی فونداسیون مخزن بتنی بوستان بزرگ ولایت از پروژه های مورد بازدید سرپرست شهرداری منطقه ۱۹ بود.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط