1401/07/09-13:43
شهردار منطقه ۲۲ مطرح کرد؛

بازپیرایی فضای سبز محله دهکده المپیک

بازپیرایی فضای سبز محله دهکده المپیک

شهردار منطقه۲۲ با اشاره به افزایش رضایتمندی شهروندان از اجرای صحیح طرح تحول نگهداشت شهر گفت: اقدامات حوزه خدمات شهری در قالب طرح تحول نگهداشت شهر موجب بالا رفتن رضایتمندی شهروندان در محلات منطقه۲۲ شده است.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومي شهرداری منطقه ۲۲، وحیدرضا محمدی که از نحوه اجرای طرح تحول نگهداشت شهر این هفته در محله دهکده المپیک بازدید داشت، اظهار کرد: محله دهکده المپیک یکی از قدیمی ترین محلات مسکونی غرب تهران به حساب می‌آید که از فضای سبز مناسبی برخوردار است که اداره فضای سبز منطقه توجه ویژه ای برای رسیدگی به این مساحت قابل توجه فضای سبز دارد.

وی افزود: در چند ماه اخیر که طرح تحول نگهداشت شهر به اجرا در آمده است در چند نوبت معابر اصلی و فرعی محله دهکده المپیک در قالب طرح تحول نگهداشت شهر مورد رسیدگی ویژه قرار گرفته که در گفتگو با شهروندان موجب رضایتمندی شهروندان شده است.

محمدی ادامه داد: یکی از خواسته های شهروندان این محله رسیدگی به فضای سبز بوده که این موضوع مورد توجه اداره فضای سبز منطقه و شهرداری ناحیه یک قرار گرفته و خوشبختانه شاهد بازپیرایی و ساماندهی حجم قابل توجهی از فضای سبز موجود در این شهرک هستیم.

شهردار منطقه تصریح کرد: مدیریت شهری در این دوره توجه ویژه ای به افزایش خدمات رسانی به ساکنان محله دهکده المپیک دارد، به طوری که بازار روز ميوه و تره بار در این محله به زودی راه اندازی می شود و همچنین ايستگاه مترو در خط ده  نیز در این محله احداث خواهد شد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط