1401/07/09-17:10
همزمان با طرح استقبال از مهر درحال انجام است؛

آغاز اعزام به اردوهای تور تهران گردی ویژه دانش آموزان در منطقه ۱۹

آغاز اعزام به اردوهای تور تهران گردی ویژه دانش آموزان در منطقه ۱۹

سرپرست شهرداری منطقه ۱۹ گفت: اردوهای تور تهران گردی با هدف ایجاد شور و نشاط و غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان همزمان با طرح استقبال از مهر آغاز شد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، تورج فرهادی درخصوص اعزام یک روزه دانش آموزان به اردوهای تهران گردی افزود: ایجاد سرگرمی، افزایش مشارکت و نشاط اجتماعی، تمایلات گروهی و تمرین در کنار یکدیگر بودن برای کودکان و نوجوانان از اهداف اعزام به اردو های تور تهران گردی ویژه دانش آموزان است.

او ادامه داد: تهران گردی ویژه ورودی سال اول دانشکده فنی دختران شریعتی به تعداد ۴۰ نفر دانشجو در قالب ۵ اردو برگزار می شود.

ضمن اینکه بازدید از امکان گردشگری از جمله پارک ژوراسیک، هیومن پارک و موزه ها از جمله تورهای گردشگری برای دانش آموزان است.

این مسئول بیان کرد: در این اردوها نوجوانان پسر به اردوگاه تفریحی بوستان یاس فاطمی و نوجوانان دختر به بوستان بهشت مادران اعزام و از ساعت ۷ صبح تا ۱۸ در این مکان ها حضور داشته و مشغول به بازی و سرگرمی می شوند.

فرهادی با اشاره به وجود مکان های تاریخی و گردشگری در این منطقه خاطر نشان کرد: کاروانسرای سپه پور، یخچال طبیعی جعفر آباد، قلعه خمار آباد و امام زاده علی اکبر(ع) از مکان های گردشگری منطقه هستند.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط