1401/07/10-16:25
سرپرست سازمان فاوای شهرداری مطرح کرد؛

اتصال شهرداری تهران به پنجره واحد خدمات الکترونیک دولت

اتصال شهرداری تهران به پنجره واحد خدمات الکترونیک دولت

سرپرست سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران از ارائه خدمات الکترونیک شهرداری تهران در پنجره واحد خدمات الکترونیک دولت خبر داد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران، هادی محضرنیا با اشاره به دستور دکتر زاکانی شهردار تهران مبنی بر ارائه خدمات مدیریت شهری در پنجره واحد خدمات الکترونیک دولت، گفت: از اردیبهشت‌ماه سال جاری، این موضوع در اولویت قرار گرفت و همکاران بخش فنی، زمینه لازم را برای انجام این کار فراهم کردند.

سرپرست سازمان فاوای شهرداری تهران افزود: علاوه بر الزام سازمان فاوای شهرداری تهران مبنی بر پیاده‌سازی این اقدام قانونی، شهردار تهران، دکتر زاکانی نیز این موضوع را پیگیری کرده و بر اجرایی شدن آن تاکید داشتند به طوری‌که به‌محض انجام هماهنگی‌های لازم، از ساعت ۲۰ شنبه نهم مهرماه، شهروندان این امکان را دارند که به پنجره خدمات دولت وارد شده و از سامانه خدمات شهرداری تهران استفاده کنند.

وی با اشاره به ارائه ده‌ها خدمت مختلف شهرداری تهران در پنجره واحد خدمات الکترونیک دولت، افزود: رسیدگی به درخواست‌های مردمی 137، صحت‌سنجی املاک مسکونی و غیرمسکونی، پرداخت عوارض خودرو و پرداخت طرح ترافیک از طریق درگاه «تهرانِ من» و درگاه دولت الکترونیک از‌ مهم‌ترین خدماتی است که در اختیار شهروندان قرار دارد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط