1401/07/10-18:35
در راستای ارتقای کیفیت زندگی شهروندان انجام می شود؛

افتتاح مرکز کارآفرینی خاوران منطقه ۱۵

افتتاح مرکز کارآفرینی خاوران منطقه ۱۵

مرکز کارآفرینی خاوران در راستای توانمندسازی اجتماعی و اقتصادی بانوان سرپرست خانوار منطقه ۱۵ و مناطق هم جوار و رونق و حمایت از بانوان کارآفرین در پایانه خاوران افتتاح می شود.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، سید مهدی صباغ شهردار منطقه گفت: این مرکز با همکاری اداره کل اموربانوان شهرداری تهران و بهره گیری از سرمایه گذار، به منظور توانمندسازی بانوان و ارتقای کیفیت زندگی شهروندان در حوزه تولید محصولات و مشاغل خانگی در ضلع جنوب غربی پایانه خاوران به بهره برداری می رسد.

صباغ با تاکید بر اهمیت و ضرورت حمایت از کسب و کارهای کوچک، و مشاغل خانگی گفت: وظیفه ذاتی و مسئولیت اجتماعی ما ایجاب می کند که هر چه در توان داریم برای تقویت توان اقتصادی، حمایت و رونق کسب کارهای نوپا و کارآفرینان با استفاده از ظرفیت منطقه به کار بندیم.

او با اشاره به اینکه در این بازارچه بانوان سرپرست خانوار که حوزه فعالیت آنان مشاغل خانگی و کارآفرینی حضور دارند، افزود: این مرکز از ۸ صبح تا ۸ شب حتی در روز های تعطیل در خدمت شهروندان خواهد بود.

به گفته او؛ مرکز کارآفرینی خاوران با ۶۰ غرفه در ابعاد ۳ و ۶ متری با جانمایی ۴ مسیر ورودی و خروجی، دستگاه خودپرداز و نگهبانی شبانه روزی به منظور فروش و نمایش مشاغل خانگی بانوان آغاز به کار کرد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط