1401/07/10-21:28
شریفی:

رشادت ها و ایثار نیروهای خدوم آتش نشانی با هیچ چیز قابل وصف نیست

رشادت ها و ایثار نیروهای خدوم آتش نشانی با هیچ چیز قابل وصف نیست

احسان شریفی شهردار منطقه ۵ همزمان با گرامیداشت روز آتش نشانی و خدمات ایمنی در ایستگاه آتش نشانی منطقه یک حاضر شد و ضمن دیدار با فرمانده عملیاتی این منطقه از آتش نشانان تقدیر و تجلیل کرد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۵، شریفی در جریان این حضور گفت: رشادت ها و ایثار نیروهای خدوم آتش نشانی با هیچ چیز قابل وصف نیست و هر از چندگاهی خبر شهادت یکی از همکاران شما را می شنویم که در راه وطن و حفظ جان انسان ها تلاش می کنند.

شهردار منطقه ۵ با بیان اینکه خدمت آتش نشان ها خالصانه و بدون منت است تاکید کرد: بدون تردید اجر معنوی اقدامات شما نزد خداوند متعال محفوظ اتس و با هیچ تقدیر و تجلیل نمی توان زحمات شما را به اندازه کامل پاسخ گفت.

شهردار منطقه ۵ در پایان این نشست از مدیر، معاون و کارمندان آتش نشان مستقر در ایستگاه های منطقه یک آتش نشانی که در منطقه ۵ قرار دارد تقدیر کرد.

همزمان با شهردار منطقه، شهرداران نواحی نیز در برنامه هایی جداگانه به تجلیل از آتش نشان ها پرداختند.

روح الله حیدرزاده  شهردار ناحیه ۶ به همراه تعدادی از دانش آموزان مدرسه معلم شهید از زحمات آتش نشانان ایستگاه شماره ۹۸ تقدیر و تشکر کرد.

از سوی دیگر اداره اجتماعی و فرهنگی ناحیه۷ به مناسبت روز آتش نشان از تکریم و تجلیل پرسنل ایستگاه آتش نشانی شماره ۴۷ با حضور معاون ناحیه و مدیران محلات خبر داد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط