1401/07/11-11:17
با حضور شهردار منطقه ۲۲ صورت گرفت؛

آغاز فعالیت مدرسه شهدای روستای وردیج پس از ۱۵ سال

آغاز فعالیت مدرسه شهدای روستای وردیج پس از ۱۵ سال

همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید و طرح شنبه های امید مدرسه شهدای روستای وردیج پس از ۱۵ سال به همت مدیریت شهری و خیران مدرسه ساز راه اندازی شد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومي شهرداری منطقه ۲۲، روز گذشته آیین بازگشايی مجدد مدرسه شهدای روستای وردیج با حضور وحیدرضا محمدی شهردار منطقه۲۲، مسئولان آموزش و پرورش، دهیاری و شورای روستای وردیج، خانواده های معزز شهدا و دانش‌آموزان و ساکنان روستای ورديج برگزار شد.

شهردار منطقه۲۲ در این مراسم گفت: در این دوره از مدیریت شهری توجه ویژه ای به افزایش سرانه آموزشی در این منطقه غربی پایتخت صورت گرفته است به طوری که زمین ها را به شکل رایگان در یک سال اخیر در اختیار سازمان آموزش و پرورش قرار دادیم تا اقدام به راه اندازی محیط آموزشی صورت گیرد.

وی افزود: چند ماه پیش در بازدید از روستای ورديج ساکنان این منطقه خواستار راه اندازی مجدد مدرسه در روستا شدند که شهرداری ناحیه سه منطقه ۲۲ با همکاری و همیاری خیران مدرسه ساز و پیگیری های دهیاری و شورای روستا این مدرسه پس از ۱۵ سال مجددا راه اندازی شد.

محمدی ادامه داد: با راه اندازی این مدرسه شاهد آن هستیم که نزدیک به ۳۰ دانش آموز روستا در مقاطع مختلف در همین محل سکونت شان به تحصیل مشغول خواهند شد و دیگر نیاز به تردد از جاده ناایمن ۱۵ کیلومتری نخواهد بود.

شهردار منطقه تصریح کرد: با راه‌اندازی مجدد این مدرسه دانش آموزان ساکن در روستای واریش در شمال روستای ورديج نیز می توانند از آن بهره‌مند شوند و این اقدام کمک بسزایی به آبادانی روستا و کاهش مهاجرت خواهد.

شهردار منطقه۲۲ خاطرنشان کرد: در این مدت کوتاه فعالیت های فنی و عمرانی خوبی برای راه اندازی این مدرسه صورت گرفته است، اما این مدرسه نیازمند برخی تجهیزات اداری است که قرار شد به همت خیران مدرسه ساز این کمبودها نیز برطرف شود.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط