1401/07/13-21:34

يادواره شهدای لاله های سرخ در دارالمومنين طهران

يادواره شهدای لاله های سرخ در دارالمومنين طهران

يادواره شهدای دوران هشت سال دفاع مقدس با حضور خانواده شهدا و مديران شهری در منطقه ۱۴ برگزار شد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۴، همزمان با هفته دفاع مقدس يادواره شهدای سه منطقه ۱۲، ۱۳ و ۱۴ با حضور نماينده مجلس شورای اسلامی تهران، معاون فرمانده سپاه شهيد محلاتی، رئيس بنياد شهيد، رئيس آموزش و پرورش منطقه ۱۴، شهردار منطقه، جمعی از مديران شهری و خانواده معززشهدا در دارالمومنين تهران برگزار شد.

محمد كوثری نماينده مجلس شورای اسلامی شهر تهران در اين مراسم ضمن خير مقدم به خانواده شهدای دفاع مقدس، بر گراميداشت ياد و نام شهدا، فرهنگ و حفظ آرمان های هشت سال دفاع مقدس در جامعه تاكيد كرد.

وی با نقل خاطراتی از شهيد ابراهيم هادی، شهيد سرافراز دارالمومنين تهران، اظهارداشت: ايثار و از خودگذشتگی رزمندگان و شهدای سرافراز كه برای پاسداری از ميهن و ارزش های انقلاب اسلامی از جان خود گذشتند، ستودنی و فراموش ناشدنی است.

محمد امين سالاری پور شهردار منطقه ۱۴ نيز در حاشيه اين مراسم ضمن ارج نهادن به مقام والای شهدا و صبر، بردباری و ايثارخانواده معظم شهدا، بر ضرورت توجه و ترويج فرهنگ ايثار و آرمان های شهدا و نهادينه شدن آين در نسل های جوان تاكيد كرد.

سالاری پور ضمن ادای احترام به خانواده های همه شهدا بويژه شهدای دارالمومنين تهران با اشاره به اينكه رزمندگان اسلام در دوران هشت سال دفاع مقدس بدون منت در نبرد حق عليه باطل دليرانه حاضر شدند، خدمت صادقانه و بی منت به خانواده های اين سرافرازان را افتخاری بزرگ برای مديريت شهری برشمرد.

وی با بيان اينكه دفاع مقدس يک افتخار است، ياد و خاطره ۲۷۰۰ شهيد كه از محلات دارالمومنين تهران تقديم كشور و انقلاب اسلامی شده است را گراميداشت.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط