1401/07/14-22:07

تغییر چهره محلات باب الرضای تهران در «طرح خدمت» منطقه ۱۵

تغییر چهره محلات باب الرضای تهران در «طرح خدمت» منطقه ۱۵

شهردار منطقه ۱۵ گفت: طرح خدمت در منطقه ۱۵ به منظور تحولی نوین در نگهداشت شهر در سه حوزه عمران، ترافیک و خدمات شهری به اجرا درآمد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، سید مهدی صباغ گفت: طرح خدمت از شنبه به منظور تحولی نوین در نگهداشت شهر درسه حوزه عمران، ترافیک و خدمات شهری در نواحی هفتگانه منطقه به اجرا درآمد.

او به اقدامات حوزه خدمات شهری و محیط زیست در سه روز گذشته اشاره کرد و افزود: ۲۰۰ مورد نوسازی و بازسازی مخازن و زیرمخزنی ها، ۵ کیلوگرم طعمه گذاری در نقاط شناسایی شده به منظور مبارزه با جانوران موذی، ۵۱ مورد بهسازی روشنایی، ۲هزار و ۲۰۵ مترمربع رنگ آمیزی پوششی، بهسازی یک دستگاه پل های مکانیزه عابر پیاده و ۲۳ مورد بازپیرایی بوستانها از جمله این اقدامات است.

صباغ اضافه کرد: بهسازی ۴۲ عددگاردریل، بهسازی ۸ فانوس چراغ راهنمایی و رانندگی، ۲۵۶ عدد بهسازی تجهیزات ترافیک شامل استوانه، بشکه ایمنی و تابلو انتظامی و اجرای ۷هزار و ۲۲۰ مترطول خط کشی محوری و بلوک عابرپیاده به همت حوزه حمل و نقل و ترافیک انجام شد.

شهردار منطقه گفت در بخش فنی عمران نیز ۲هزار و ۳۹۵ تن آسفالت مکانیزه، ۳۷ تن لکه گیری دستی و ۳۸۱ تن روکش دستی در معابر هفتگانه سطح منطقه به اجرا درآمد.

صباغ به کارویژه های طرح خدمت اشاره کرد و گفت: نصب نیوجرسی بزرگراه شهید نجفی رستگار و جمع آوری خاک و نخاله از  بزرگراه امام رضا(ع) و رنگ آمیزی نیوجرسی بزرگراه  بسیج  نیز در حال انجام است.

او افزود: تمامی ظرفیتهای موجود اجرایی و ستادی مدیریت شهری با هدف حل معضلات شهری منطقه، «هم افزایی در جهت تلاش مضاعف خدمت رسانی در بازه زمانی مشخص»، «افزایش دقت سرعت و اجرا در رفع مشکلات و معضلات در شهر»، «ارتقای سطح کیفیت خدمت رسانی در شهر» و «ارتقای سطح رضایتمندی در شهر و شهروندان» در این طرح به کار گرفته شده است.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط