1401/07/16-17:16
شهردار منطقه ۶ خبر داد:

رفع تصرف ملک ۱۵ واحدی خیابان حافظ تهران

رفع تصرف ملک ۱۵ واحدی خیابان حافظ تهران

مسعود رنجبریان؛ از رفع تصرف دومین ملک متعلق به املاک شهرداری منطقه شش در یک ماه اخیر، به ارزشی بالغ بر ۷۰۰ میلیارد ریال در خیابان حافظ خبر داد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی منطقه ۶، مسعود رنجبریان گفت: در راستای حفظ و صیانت از املاک شهرداری با تلاش اداره حقوقی منطقه، پس از انجام کارشناسی های لازم با اخذ دستور قضایی ملک واقع در خیابان حافظ با مساحتی بالغ بر ۴۵۰ متر، عرصه ۱۸۰۹ اعیان که دارای شش طبقه سه واحدی بود؛ رفع تصرف و سند ملک به نام شهرداری منطقه شش انتقال یافت.

رنجبریان در تشریح جزئیات اقدامات حقوقی این ملک که در ناحیه ۱ منطقه ۶ قرار دارد؛ اظهار کرد: در اوایل سال۱۳۹۳، ملک واقع در خیابان حافظ خریداری و مقرر به انتقال سند به نام شهرداری منطقه شش شده بود ولکین این مهم تا کنون صورت نپذیرفته و مطابق بررسی های اداره حقوقی منطقه مشخص شد مالکین اولیه طی وکالت رسمی انتقال سند موصوف را به ثالث واگذار و متعاقب آن در سال ۹۴ مبادرت به انتقال سند به نام همان شخص کرده اند.

شهردار منطقه ۶ ادامه داد: به منظور صیانت از اموال و املاک شهرداری تهران و انتقال سند رسمی به نام شهرداری اداره حقوقی نسبت به طرح شکواییه کیفری علیه مالکین اولیه و منتقل الیه تحت عنوان انتقال مال غیر در دادسرای ناحیه ۳۷ و همزمان نسبت به ابلاغ اظهارنامه به مالکین با مضمون الزام به ایفای تعهد قراردادی اقدام نمود که منتج به برگزاری جلسه و الزام منتقل الیه به انتقال سند رسمی به نام شهرداری شد.

گفتنی است؛ پیش از این نیز شهردار منطقه ۶ در شهریور ماه سالجاری از رفع تصرف زمینی به مساحت ۳ هزار و ۳۰۰‌ مترمربع به ارزش ریالی ۱۱۶۰میلیارد ریال پس از گذشت ۱۷ سال در محدوده شهرک والفجر منطقه خبر داده بود.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط