1401/07/17-13:06
همزمان با طرح خدمت منطقه ۱۵ آغاز شد؛

عملیات بهسازی عمرانی رفیوژهای میانی مسیر تندرو و کندرو بزرگراه امام رضا(ع)

عملیات بهسازی عمرانی رفیوژهای میانی مسیر تندرو و کندرو بزرگراه امام رضا(ع)

شهردار منطقه ۱۵ گفت: عملیات عمرانی بهسازی رفیوژ میانی مسیر تندرو و کندروی بزرگراه امام رضا(ع) همزمان با طرح خدمت آغاز شد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، سید مهدی صباغ گفت: عملیات بهسازی عمرانی رفیوژهای میانی مسیر تندرو و کندرو بزرگراه امام رضا(ع) حدفاصل میدان آقانور و سه راه سیمان همزمان با طرح خدمت در راستای ارتقای ایمنی و زیبایی بصری محور آغاز شد.

او به اقدامات انجام شده در این عملیات اشاره کرد و افزود: این عملیات شامل خاکبرداری به میزان ۶۰۰ مترمکعب، شن ریزی به میزان ۱۰۰۰ مترمکعب، تهیه و پخش مخلوط توونان به میزان ۲۰۰۰ مترمکعب و عملیات بتن ریزی به میزان ۱۰۰۰ مترمکعب خواهد بود.

صباغ افزود: بودجه اجرای این طرح بالغ بر ۴میلیارد است و انشالله در بهترین وضعیت این پروژه در پایان سال تکمیل و به بهره برداری می رسد.

شهردار منطقه اضافه: روزانه مسافران بی شماری از بزرگراه ۷ کیلومتری امام رضا(ع) در دروازه جنوب شرقی تردد دارند که امیدواریم با اجرای عملیات بهسازی عمرانی رفیوژهای میانی مسیر تندرو و کندرو بزرگراه امام رضا(ع) رضایت، ایمنی تردد شهروندان و زیبایی بصری؛ را ارتقا دهیم.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط