1401/07/18-12:54
شهردار منطقه ۶ خبر داد:

رفع معضل سرویس مدارس با بهره‌مندی از تاکسی های فعال سطح منطقه ۶

رفع معضل سرویس مدارس با بهره‌مندی از تاکسی های فعال سطح منطقه ۶

شهرداری منطقه۶ با بهره‌مندی از ظرفیت تاکسی‌های فعال سطح محدوده، ساماندهی سرویس مدارس را در دستور کار قرار داد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۶، شهردار منطقه طی جلسه ای مشترک با سازمان تاکسیرانی شهر تهران، مشکل سرویس مدارس شهروندان منطقه و نحوه ساماندهی و نظارت بر وضعیت فعالیت آنها با بهره گیری از پتانسیل تاکسی های فعال در سطح منطقه را بررسی کرد.

مسعود رنجبریان گفت: بنا به درخواست متعدد شهروندان درخصوص سرویس مدارس و لزوم ساماندهی و نظارت بر فعالیت آنها در سطح منطقه، راهکارهای ساماندهی وضعیت سرویس مدارس نیاز به بررسی و تصمیم گیری جدید داشت.

شهردار منطقه ۶ با اشاره به اهمیت رفع چالش سرویس مدارس برای شهروندان منطقه با استفاده از ظرفیت های موجود گفت: دو سال تعطیلی مدارس نقش تاثیرگذاری در از بین رفتن نظم و در مواقعی تغییر شغل رانندگان سرویس مدارس داشت، لذا احیای ظرفیت سرویس مدارس مانند گذشته با دشواری های مواجه است، اما لازم است تلاش کنیم با استفاده از ظرفیت های داخلی سطح منطقه رضایت خاطر شهروندان در این زمینه فراهم کنیم.

رنجبریان در ادامه جلسه با بیان اینکه می توان از ظرفیت سازمان تاکسیرانی در سطح منطقه بهره مند شد گفت: درخواست های متعددی از سوی شهروندان به منظور بهره مندی از ظرفیت تاکسی های فعال در سطح منطقه در حوزه سرویس مدارس داشتیم که لازم دانسیتم موضوع را به صورت تخصصی با سازمان تاکسیرانی شهر تهران مطرح و بررسی کنیم.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران در این جلسه با ابراز امیدواری و تلاش برای خدمت رسانی مطلوب و مضاعف به شهر درخصوص رفع مشکل شهروندان قلب پایتخت اعلام آمادگی کرد و مقرر گردید موضوع به صورت جدی تر مورد بررسی قرار بگیرد.

در حاشیه این جلسه، مدیریت و نظارت بر نحوه فعالیت تاکسی های فعال در قلب پایتخت به شهرداری منطقه ۶ واگذار شد که این اقدام در راستای ارتقاء خدمت رسانی در حوزه حمل‌ونقل عمومی در قلب پایتخت صورت گرفت.

گفتنی است؛ در این نشست حمید ضیا‌‌ءپور رییس آموزش و پرورش منطقه، عباسعلی فراهی زاده معاون حمل‌ونقل و ترافیک، سعید تیموری سرپرست معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۶ نیز حضور داشتند.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط