1401/07/19-18:20

طرح خدمت؛ منطبق با نیاز و درخواست شهروندان در منطقه ۶ اجرایی شد

طرح خدمت؛ منطبق با نیاز و درخواست شهروندان در منطقه ۶ اجرایی شد

دستاورد اصلی اجرای طرح تحول خدمت در منطقه ۶ ترمیم روکش آسفالت ۱۲ معبر با تناژی بالغ بر ۵ هزار تن و ۲۶ هزار متر خط کشی عابر پیاده و اضافه شدن ۳۰۰ مبلمان پارکی به بوستان های سطح منطقه بود.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی منطقه۶؛ رنجبریان شهردار منطقه، با اعلام خبر اتمام اجرای طرح خدمت در سطح منطقه گفت: طرح خدمت بهانه و فرصتی برای ارائه خدمت بیشتر به شهروندان قلب پایتخت را فراهم کرد، ما در این منطقه توانستیم با بسیج تمامی امکانات، خدمت رسانی به شهروندان قلب پایتخت در بازه زمانی هفت روزه به بالاترین حد ممکن برسانیم.

شهردار منطقه ۶ با بیان جزئیات اجرای طرح خدمت اظهار کرد: ما تلاش کردیم با احصاء دقیق نیازمندی از فرصت پیش آمده به نفع شهروندان قلب پایتخت نهایت بهره را ببریم، آغاز اجرای هفت روزه طرح خدمت در منطقه ۶ روزشنبه ۹ مهر کلید خورد و تا پایان روز ۱۵ مهر ماه ادامه داشت که در اولین روز از اجرای طرح، عملیات روکش آسفالت مکانیزه در خیابان های ایرانشناسی، محله والفجر، خیابان آزادگان، اسدآبادی حدفاصل میدان اسدآبادی و میدان فرهنگ با ۶ اکیپ اجرایی و در نهایت تا پایان طرح این رقم را بیش از ۵ هزار تن آسفالت در ۱۲ معبر رسید.

این مقام مسئول ادامه داد: این اقدام در تسهیل تردد و روان‌سازی و ساماندهی ترافیکی در سطح معابر تاثیرات مثبت خواهد گذاشت.

مبلمان پارکی بوستان های منطقه ۶ نونوار شد

مسعود رنجبریان با بیان اینکه تلاش ما و همکارانمان در منطقه ۶ ارائه خدمت منطبق با خواست و نیاز شهروندانش است اذعان داشت: بازپیرایی بوستان ها، تعمیر و اصلاح شبکه های آبیاری و لوله کشی، گلکاری و نصب مبلمان پارکی از دیگر درخواست های احصاء شده بود که مطابق برنامه ریزی های انجام شده در طول هفت روز اجرایی شد.

شهردار منطقه با اشاره به در نظر گرفتن نیاز شهروندان به شادابی و ایجاد تنوع بصری به تشریح اقدامات حوزه خدمات شهری در طرح تحول خدمت پرداخت و گفت: زیباسازی، و رنگ آمیزی جداول در معابر اصلی و فرعی از دیگر اقدامات انجام شده در این حوزه بود که برهمین اساس بیش از ۷۰۰۰متر رنگ آمیزی جداول و دیواره ها را در شهرداری قلب پایتخت داشتیم و بیش از ۳۰۰ مبلمان پارکی به بوستان اضافه شد.

رنجبریان بهبود وضعیت سیمای شبانه بوستانهای سطح به منظور فراهم کردن شرایط برای حضور امن شهروندان در ساعات شب را دیگر اقدامات مهم منطقه ۶ در جریان اجرای طرح هفت روزه تحول خدمت در این منطقه دانست و گفت: بهبود و تقویت روشنایی بوستان های قزل قلعه، بلوار کشاورز، میدان فلسطین با نصب چراغ شرایط برای حضور امن و با آرامش شهروندان قلب پایتخت فراهم شد.

۲۶هزار متر خط کشی عابر پیاده در معابر پرتردد منطقه

این مقام مسئول ادامه داد: در حوزه ترافیکی نیز بیش از ۲۶ هزار متر خط کشی عابر پیاده در خیابان های پرترددی مانند فاطمی، نجات الهی، سمیه و... انجام شد و همچنین برای افزایش ایمنی شهروندان در معابری مانند میدان فلسطین، انقلاب، ولیعصر و... علایم ترافیکی نصب گردید.

گفتنی است، "طرح خدمت" یکی از طرح های فاخر معاونت امور مناطق شهرداری تهران است که با برنامه زمانی بندی ابلاغی در مناطق ۲۲ گانه اجرایی می شود و درصدد است با بسیج تمامی امکانات شهرداری در بازه زمانی هفت روزه خدمت رسانی به شهروندان را ارتقاء بخشد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط