1401/07/20-10:18
درخواست یک کودک از شهردار و شورای اسلامی شهر تهران:

ما کودکان خواهان شهری هستیم که دوستمان بدارد

ما کودکان خواهان شهری هستیم که دوستمان بدارد

به مناسبت هفته جهانی کودک، جمعی از کودکان به نمایندگی از هم سالان خود در صحن شورا حاضر شده و درخواست‌هایی را از اعضاء و شهردار مطرح کردند.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران نود و ششمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با حال و هوای دیگری برگزار شد. به مناسبت هفته جهانی کودک، جمعی از کودکان به دعوت کمیته اجتماعی شورا در صحن حاضر شده و مورد استقبال اعضاء قرار گرفتند.

پس از قرائت قرآن توسط یکی از همین کودکان، اعضای شورا با اهدای هدایایی از این حضور استقبال کردند. در ادامه پس از اجرای سرود جمعی توسط این کودکان، حدیثه کامیاب کلاس سوم ابتدایی از مدرسه ندای اسلام واقع در منطقه ۱۲ پای تریبون رفته و با بیان شیرین و شیوای خود درخواست‌هایی را از شورا و شهرداری تهران بیان کرد.

او در ابتدای صحبت‌هایش ضمن تشکر از برگزاری این مراسم و اقدامات انجام شده گفت: ما کودکان از شما بزرگترها تشکر می‌کنیم اما اگر می‌خواهید که ما نه فقط در هفته کودک که در تمام روزهای سال خوشحال و شاد باشیم، لطفا بیشتر به ما توجه کنید.

این کودک ادامه داد: برای شادی و آرامش ما امکانات لازم است، ما می‌خواهیم برایمان شهر را زیبا کنید، شهری که پر از تابلوها، ساختمان‌ها و خیابان‌های زیباست، شهری که دوستدار کودکان است. شهری که وقتی با بزرگترها در آن قدم زده و از اماکن آن بازدید می‌کنیم، زود خسته نشده و بدون نگرانی والدینمان در آن تفریح کنیم.

این کودک خوش بیان با تاکید بر این نکته که ما کودکان دوستدار شهری هستیم که دوستمان دارد و ما نیز متقابلا دوستش داریم، ادامه داد: ما هنگامی خوشحال می‌شویم که خیابان‌ها و کوچه‌های شهر تمیز و پاکیزه باشد و آسمان آبی‌اش با دود ناشی از تردد خودروها سیاه نشود. ما هنگامی می‌توانیم از ته دل بخندیم که کودکان شهر و کشورمان همواره خوشحال باشند.

او در پایان ضمن تشکر از زحمات اعضای شورای شهر و شهردار تهران آرزو کرد به لطف خداوند همه کودکان همیشه خوشحال باشند.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط