1401/07/20-15:07

مناسب سازی ۷ بوستان منطقه ۱۵ برای تسهیل حضور معلولین

مناسب سازی ۷ بوستان منطقه ۱۵ برای تسهیل حضور معلولین

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۱۵ گفت: عملیات مناسب سازی ۷ بوستان سطح منطقه ۱۵ برای تسهیل حضور، تردد آسان و ایمن معلولین از ابتدای سال انجام شد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، مهدی استرابی با اشاره به اینکه افراد دارای معلولیت باید از تمام حقوق شهروندی برخوردار باشند، افزود: فعالیت‌های بسیاری برای مناسب‌سازی معابر و بوستان‌ها برای حضور افراد دارای معلولیت انجام و همچنان ادامه دارد و تاکنون بوستان های گلگشت، وحدت، گلچین، میرعماد، والفجر، راستیان و گل نرگس در نواحی هفتگانه منطقه ۱۵ مناسب سازی شده است.

او به تشریح تمهیدات و فعالیت ها در عملیات مناسب سازی این بوستان ها اشاره کرد و گفت: رنگ آمیزی نیمکت، سطل زباله، هرس شاخه های سرگیر، نصب آبخوری معلولین، نیمکت، تابلو راهنما، جابه جایی فلاور باکس از مسیر نابینایان، جابه‌جایی گلدان ورودی پارک، تعویض و ایجاد درپوش به روی تاسیسات کف بوستان، رسیدگی به وضعیت کف پوش‌های زمین بازی و جانمایی پارکینگ معلولین از جمله اقدامات انجام شده در اين بوستان‌ها بوده است.

برپایه این گزارش؛ اجرای کف‌پوش و نوار شیاری برای مسیریابی نابینایان در کل بوستان و سرویس بهداشتی با رمپ مناسب برای استفاده معلولان، در بوستان‌های منطقه نيز در دستورکار معاونت فنی و عمران منطقه قرار دارد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط