1401/07/20-17:32

کنترل وضعیت ایمنی بوستان‌های منطقه ۱۹ با ارزیابی مستمر HSE

کنترل وضعیت ایمنی بوستان‌های منطقه ۱۹ با ارزیابی مستمر HSE

سرپرست شهرداری منطقه ۱۹ گفت: در راستای بررسی و احصاء عدم انطباق‌های احتمالی وضعیت ایمنی HSE بوستان‌ها و فضای سبز این منطقه به طور مستمر ارزیابی و بررسی می شود.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، تورج فرهادی درباره ارزیابی وضعیت ایمنی بوستان ها افزود: در اين طرح وضعيت سلامت، ايمنی و محيط زيست HSE پارک ها، بوستان‌ها و فضای سبز شهری رفيوژها، رمپ و لوپ‌ها، حاشيه ها، ميدان‌ها و لچكی‌ها و در قالب چک لیست عدم انطباق‌های احتمالی به فضای سبز منطقه و پيمانكاران مربوطه برای رفع آنها ابلاغ شد.

او ادامه داد: مواردی چون ايمنی برق پايه چراغ ها، تابلو برق‌ها، سيم‌های رها شده، پوشش و حفاظ دريچه ها، منهول ها و گودال ها، رفع نواقص سرويس بهداشتي، نقص وسايل بازی و بدنسازی و مبلمان و المان‌های شهری بررسی و نظارت شد.

ضمن اینکه در راستای افزايش ايمني، كاهش و كنترل خطرات در اسکان های کارگری، ايمنی ماشين آلات و تجهيزات پيمانكاران ولوازم و تجهيزات حفاظت فردی كارگران نیز بررسی شد.

به گفته این مسئول تهیه شناسنامه حریق برای ۲۸ ساختمان شهرداری منطقه، بازرسی و احصاء عدم انطباق‌های ساختمان های مجموعه شهر بانوی بوستان ولایت، به روزرسانی تمامی دستوالعمل ها و روش های اجرائی اعم از مقابله با حادثه و ثبت آن، مدیریت HSE‌ پیمانکاران و خط مشی سیستم مدیریت سلامت و ایمنی و محیط زیست (HSE) نیز انجام شده است.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط