1401/07/23-16:28

برگزاری دومین دوره آموزشی تخصصی مدیریت شهری و روستایی ویژه بانوان عضو شوراهای اسلامی شهر و روستای استان به میزبانی شهرداری منطقه ۵

برگزاری دومین دوره آموزشی تخصصی مدیریت شهری و روستایی ویژه بانوان عضو شوراهای اسلامی شهر و روستای استان به میزبانی شهرداری منطقه ۵

دومین دوره آموزشی تخصصی مدیریت شهری و روستایی ویژه بانوان عضو شوراهای اسلامی شهر و روستای استان تهران روز ۲۱ مهر ماه به میزبانی شهرداری منطقه ۵ برگزار شد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۵، دکتر باقری معاون برنامه ریزی و توسعه منابع انسانی شهرداری تهران در حاشیه این دوره آموزشی گفت: تحسین می کنم این ایده ای که شکل گرفته است. من فکر می کنم این کار را باید در راستای یک کار ضروری و دائم تلقی کنیم. باید زیر ساخت ها و کمک ها برای تداوم این قبیل نشست ها و کلاس ها فراهم کنیم.

وی ادامه داد: در نوع تذکراتی که بانوان در جلسات شورای شهر  می‌دهند بعضا به نکات ظریفی دقت می کنند و اکثرا این تذکرات به خانواده و مسایل فرهنگی و اجتماعی شهرداری بر می گردد.

خانم دکتر قاسمپور نماینده مجلس و عضو فراکسیون زنان و خانواده مجلس شورای اسلامی نیز تصریح کرد: دغدغه ای که شورای عالی استان ها داشته آموزش و توانمندتر کردن خانم های عضو شورای اسلامی شهر و فرصت مغتنمی برای گفتگو و اشتراک نظر گذاشتن در حوزه های مشترکی که دغدغه طرفین است. حضور در این جلسات فرصت ارزشمندی است که این اشتراک نظر را داشته باشیم. محتوای خوبی در جلسات ارایه شد و شرکت کنندگان رضایت داشتند تا با تداوم آن شاهد ارتقای مدیریت شهری باشیم.

گرگانی رئیس موسسه آموزش عالی علمی کاربردی شهرداری تهران نیز در خصوص ارزیابی خود از دوره آموزشی بانوان مدیریت شهری و روستایی شهر تهران گفت: این دوره را به تقاضای شورای عالی استان‌ها برگزار کردیم. دوره اول بر اساس ارزیابی، محک و سنجش توان اعضای منتخب شورای اسلامی شهر تهران برگزار و با بیان بحث های طرح توسعه شهری و شهرسازی و معماری همراه شد. بعد از آن تصمیم گرفتیم که شش دوره دیگر برگزار کنیم متناسب با هریک از معاونت های شهرداری تهران و امروز دوره آموزشی معاونت برنامه ریزی و توسعه شهری صورت گرفت.

احسان شریفی شهردار منطقه ۵ نیز با بیان اینکه این منطقه در راستای دغدغه ای که بین بانوان حوزه مدیریت شهری بود میزبانی این جلسه را پذیرفت در این جلسه گفت: امیدواریم با مباحث و مواردی که در این نشست مطرح شد و بانوان ایده ها و دغدغه ها و دیدگاه های خود را بیان کردند با توجه به نکته ریزبینانه بانوان شاهد نگرش های تازه در مدیریت شهری باشیم.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط