1401/07/25-15:15
در آیین تکریم و معارفه شهردار منطقه ۶ عنوان شد؛

بلند مرتبه‌سازی با رعایت ضوابط اجرا شود

بلند مرتبه‌سازی با رعایت ضوابط اجرا شود

علیرضا جاوید در آیین تکریم و معارفه شهردار منطقه ۶ گفت: یکی از تصمیمات سخت برای ما این بود که در خدمت آقای رنجبریان در شهرداری‌های مناطق نباشیم.

به گزارش شهردارانلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۶، معاونت هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران با تاکید بر اینکه رنجبریان از نیروهای قدیمی شهرداری به ویژه در حوزه ترافیک بوده است، تصریح کرد: قطعا در آینده نزدیک از توان و ظرفیت وی در شهرداری استفاده خواهد شد.

وی در ادامه یادآور شد: شهردار جدید نیز می تواند ایده های بهبود کیفیت زندگی مردم را پیاده و منطقه ۶ را به عنوان پایلوت این موضوع مطرح کند.

جاوید با بیان اینکه میانگین عملکرد شهردار سابق و جدید منطقه ۶ نمونه کاملی از مدیریت است، گفت: منطقه ۶ پیشانی تهران را در اختیار دارد که مستعد بلندمرتبه‌سازی است.

وی با تاکید بر اینکه بلندمرتبه‌سازی در نفس خود هم اقدامی خوب و هم بد است، تصریح کرد: بلندمرتبه‌سازی در محلاتی همچون الهیه و فرشته اتفاق خوبی نبود اما ایجاد این ظرفیت‌ها در فضایی همچون منطقه ۶ که دسترسی بزرگراهی دارد، فرصت بسیار ویژه‌ای است. البته باید بلند مرتبه سازی با رعایت ضوابط اجرا شود.

معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران اظهار کرد: از روش پارکینگ های مکانیزه و بروزترین پارکینگ‌ها در دنیا استفاده شود؛ همچنین در خصوص پارک ها باید گفت که وظیفه ما این است که بستر مناسبی برای شهروندان ایجاد کنیم، همانطور که وظیفه داریم به آسفالت معابر و مواردی از این قبیل بپردازیم. ما نمی‌خواهیم هزینه های سرسام آور و فرمایشی را شاهد باشیم اما باید برای ساماندهی و بهبود کیفیت تلاش کنیم.

جاوید ادامه داد: شهردار تهران از ما انتظار خدمت و جلب رضایت را دارد که باید صادقانه، عالمانه، پیگیرانه و شجاعانه باشد و شهروندان باید بدانند نظام جمهوری اسلامی آنها را رها نکرده است.

صدور پروانه ساخت در ۸۴ روز/ ۳ پارکینگ با ظرفیت بالا در منطقه ۶ احداث می‌شود

مسعود رنجبریان شهردار سابق منطقه ۶ بیان کرد: روزانه ۲ تا ۳ میلیون نفر در منطقه حضور دارند اما جمعیت شبانه ما ۲۴۰ هزار نفر است؛ لذا مشکل ترافیک و پارکینگ از مسائل اصلی ماست که در این راستا سه پارکینگ به صورت مشارکتی با ظرفیت بالا ایجاد خواهد شد.

رنجبریان در آیین تکریم و معارفه شهردار منطقه ۶ با بیان اینکه اقدامات متعددی در مدت اخیر انجام شد، اظهار کرد: در حوزه درآمد اقدامات زیرساختی و ظرفیت سازی در نیمه دوم سال قبل ایجاد شده و شرایط امسال بهبود یافته است.

رنجبریان با بیان اینکه زمان صدور پروانه از ۱۲۴ روز به ۸۴ روز رسید و امیدواریم به الگویی که شهردار تهران مطرح کرده برسیم، گفت: روزانه دو تا سه میلیون نفر در منطقه حضور دارند و جمعیت شبانه ما ۲۴۰ هزار نفر است؛ لذا مشکل ترافیک و پارکینگ از مسائل ماست که در این راستا سه پارکینگ به صورت مشارکتی با ظرفیت بالا ایجاد خواهد شد.

وی ابراز امیدواری کرد که شهردار جدید بتواند بهبود خوبی را در خدمت رسانی به شهروندان منطقه ۶ ایجاد کند

باید مسئولیت‌ها را به مدیران منطقه تفویض کنیم

در ادامه رضا محمدی شهردار جدید منطقه ۶ تهران گفت: آینده بسیار خوبی را برای منطقه ۶ بر اساس عملکرد شهردار این منطقه در یک سال قبل پیش بینی می‌کنیم. در مواردی که گره ایجاد می شد آقای رنجبریان موضوع را پیگیری می‌کرد.

وی همچنین تصریح کرد: در خصوص مباحث درآمدی در آخرین لحظات اقداماتی انجام شد که تحول خوبی را در درآمد منطقه ایجاد کرد.

محمدی با بیان اینکه همه ما در مسئولیت خود باید مراقبت داشته باشیم، یادآور شد: ما باید مسئولیت‌ها را به مدیران منطقه تفویض کنیم و تک تک مدیران باید در این زمینه پاسخگو باشند.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط