1401/07/27-13:02

عملیات ترافیکی در خیابان پیروزی تقاطع بزرگراه امام علی (ع)

عملیات ترافیکی در خیابان پیروزی تقاطع بزرگراه امام علی (ع)

شهردار منطقه ۱۳ از انجام عملیات ترافیکی در محور خیابان پیروزی تقاطع بزرگراه امام علی(ع) بنا به در خواست های شهروندان و فعالان محلات پس از کارشناسی های ترافیکی و طرح در کمیته های مربوطه در شهرداری تهران و پلیس راهور خبر داد.

به گزارش شهردارآنلاین روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۳، محمد هادی علی احمدی، شهردار منطقه گفت: پس از طی مراحل مطالعاتی و اخذ مصوبات لازم با همکاری پلیس راهور منطقه و ایمن سازی ترافیکی نسبت به اجرای عملیات ترافیکی در پیروزی تقاطع بزرگراه امام علی(ع) اقدام شده است.

او با اشاره به نصب علائم و تجهیزات ایمنی افزود: بر اساس طرح ابلاغی و در راستای جلوگیری از حرکت خلاف جهت برخی متخلفان، دسترسی خیابان پیروزی به بزرگراه امام علی(ع) - جنوب از طریق مسیر کندرو ایجاد گردیده است.

محمدهادی علی احمدی، هدف از این اقدام را  ارتقاء ایمنی، بهره برداری بهینه از ظرفیت شبکه و ایجاد دسترسی به خیابان پیروزی و کاهش تصادفات در تقاطع پیروزی - امام علی(ع) و همچنین جلوگیری از حرکات مخاطره آمیز برخی موتورسواران دانست و یاد آور شد: شهرداری منطقه ۱۳ با کانالیزه نمودن محدوده پیروزی تقاطع بزرگراه امام علی(ع)، دوربرگردان محل مذکور را بازگشائی کرد.

او، انتقال دسترسی محور پیروزی به امام علی(ع) جنوب از طریق کندروی این محور به منظور رعایت قوانین و مقررات ترافیکی و جلوگیری از تردد خلاف جهت موتورسیکلت ها، نصب تابلوهای پیش آگاهی و آگاهی و بنرهای اطلاع رسانی و احداث دو سرعتکاه را از جمله اقدامات انجام شده برای بازگشائی این دوربرگردان عنوان کرد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط