1401/07/29-20:53
شهردار منطقه ۱۳ خبر داد؛

برگزاری مانور امداد و نجات و آتش سوزی در بوستان جنگلی سرخه‌حصار

برگزاری مانور امداد و نجات و آتش سوزی در بوستان جنگلی سرخه‌حصار

مانور آتش سوزی و امداد و نجات در بوستان جنگلی سرخه‌حصار با حضور نهادهای تخصصی شرکت کننده، آتش نشانی، اورژانس، عوامل ستاد پیشگیری و مدیریت بحران منطقه و ناحیه ۴ در راستای آمادگی و مقابله با حوادث در محدوده بوستان جنگلی سرخه‌حصار منطقه ۱۳ برگزار شد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۳، محمد هادی علی احمدی با اعلام این خبر گفت: این مانور با هدف كاهش آسيب ها و افزايش آمادگی جهت مقابله با حوادث غیرمترقبه و آتش سوزی و كاهش خسارت آن در بوستان جنگلی سرخه حصار اجرا شده است.

شهردار منطقه ۱۳ افزود: طبق سناریو فرضی ماموران کلانتری ضمن مشکوک شدن به خودرویی در بوستان جنگلی سرخه حصار دستور توقف آن خودرو را می دهند که به دلیل سرپیچی از فرمان پلیس و عدم کنترل خورو به یک کانکس برخورد کرده و موجب آتش سوزی خودرو و کانکس و مصدومیت نگهبان می شود و شهروندان با عوامل بیسیم و شهرداری منطقه ۱۳ و آتشنشانی تماس می گیرند.

وی با اشاره به اینکه پس ازاعزام تیم ارزیاب ناحیه ۴ و عوامل اجرایی به محل حادثه فرضی با دستور رئیس ستاد مدیریت بحران ناحیه، نوار خطر توسط عوامل ۱۳۷ ناحیه برای جلوگیری از ورود شهروندان به محل حادثه کشیده شد، اظهار کرد: امنیت محل توسط نیروهای انتظامی ایجاد و عوامل آتش نشانی حریق را اطفا کردند و مصدوم توسط عوامل اورژانس بررسی ومنتقل شد.

محمد هادی علی احمدی با تاکید بر اینکه شناسایی علل حوادث و سوانح و فراهم کردن شرایط پیش‌گیری و مقابله با آن‌ها می‌تواند خسارات احتمالی را به حداقل برساند، گفت: سنجش میزان توانایی پرسنل ستاد مدیریت بحران و سایر کارگروه های تخصصی شهرداری منطقه ۱۳، مشخص شدن سهم و نقش مسئولیت های هر کدام از ارگان ها و ارزیابی کیفیت دوره های آموزشی ستاد به شهروندان آموزش دیده از اهداف اصلی این مانور بود.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط