1401/08/01-13:25
محمدهادی علی‌احمدی شهردار منطقه۱۳ خبرداد؛

معرفی دستاوردهای منطقه ۱۳ در هجدهمین نمایشگاه حمل‌ونقل، عمران، خدمات شهری شهر هوشمند، مدیریت جامع شهری

معرفی دستاوردهای منطقه ۱۳ در هجدهمین نمایشگاه حمل‌ونقل، عمران، خدمات شهری شهر هوشمند، مدیریت جامع شهری

شهردار منطقه ۱۳ گفت: نمایشگاه حمل‌ونقل، عمران، خدمات شهری، شهر هوشمند، مدیریت جامع شهری ماشین آلات و صنایع وابسته به منظور بهره مندی و آشنایی فعالان حوزه شهری، سرمایه گذاران، خانواده شهرداری تهران و شهروندان از دستاوردهای مناطق  از چهارشنبه ۲۷ مهرماه تا سی مهرماه در محل نمایشگاه های دائمی شهر آفتاب میزبان شهروندان بود.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۳، محمدهادی علی‌احمدی با اعلام این خبر گفت: مجموعه منطقه ۱۳ با استفاده از ظرفیت های موجود و همچنین بهره مندی از نظرات و توانمندی های نخبگان، معتمدان محلی و مدیران شهری توانسته سه پروژه مهم شهری را در کنار صدها پروژه محلی برای شهروندان رقم بزند.

وی با بیان این که برپایی نمایشگاه پروژه های مناطق ۲۲گانه تهران به دلیل اطلاع رسانی و آگاه سازی شهروندان از عملکرد مدیریت شهری می تواند برای تسریع و تسهیل در رسیدن به اهداف برنامه ریزی شده و ارتقای سطح کمی و کیفی در عرصه خدمت رسانی موثر باشد افزود: یکی از پروژه های شاخص منطقه ۱۳ قطب گردشگری شرق تهران است که در حال حاضر  مطالعات امکان سنجی آن به پایان رسیده و در مرحله اخذ تاییدیه از کمیته های لازم است.

شهردار منطقه ۱۳ گفت: این پروژه شامل ۲۲ بسته است که اقامتگاه بوم کلبه و کمپینگ، گیاه شناسی، علم و فناوری پارک هیجانی، پارکینگ و کافی شاپ زنبق، پیست موتور چهار چرخ، رستوران سنتی و حوضچه، غذاهای ارگانیک، زمین تنیس، شهربازی، کارتینگ، کافه تولد، کودک، مجموعه خدمات تفریحی، مجموعه رمپ شهید سلیمانی و مجموعه ورزشی، مزرعه کاشت گیاهان دارویی، مینی گلف،نمایشگاه گل و گیاه از جمله پروژه های بسته های مذکور با کاربری عمدتا تفریحی و گردشگری در بوستان جنگلی سرخه حصار می باشد.

محمد هادی علی احمدی با اشاره به دومین پروژه در دست اجرای  منطقه ۱۳ از تبدیل مجموعه ساصد به بوستان و فضای عمومی خبر داد و افزود: مجموعه جنگ افزار سازی ساصد حدود ۱۷ هکتار است که از این میزان حدود ۶ هکتار آن برای ساخت ۲۰۶۰ واحد مسکونی کلنگ زنی و حدود ۱۱ هکتار آن برای احداث بوستان و تامین سرانه عمومی در نظر گرفته شده است.

وی با تاکید بر مسئله تفکیک پسماند و اهمیت توجه به محیط زیست گفت: ایستگاه بازیابی پسماند MRF که پس از مرحله تفکیک پسماند در مبدا ، موضوع تفکیک و مدیریت پسماند را قبل از بارگیری به مقصد دنبال خواهد کرد با پیشرفت فیزیکی ۸۰ درصدی سومین دستاورد قابل ارائه منطقه ۱۳ در این نمایشگاه می باشد.

رضا افشار مدیر روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۳ نیز گفت: ضمن حضور در نمایشگاه حمل‌ونقل، عمران، خدمات شهری شهر هوشمند، مدیریت جامع شهری، ماشین آلات و صنایع وابسته، سعی کردیم از تمامی ظرفیت ها و امکانات آگاهی بخشی و اطلاع رسانی از جمله پخش گزارش و کلیپ، بروشور و ماکت در برقراری ارتباط موثر با مخاطبان استفاده کنیم.

وی با اشاره ظرفیت های مناسب نمایشگاه شهر آفتاب گفت: برگزاری این رویدادها در حوزه شهری هم افزایی و بروز رسانی توانمندی ها و برنامه ریزی برای استفاده از امکانات مناسب، به روز و موثر را برای پایتخت و شهرداری ها به دنبال دارد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط