1401/08/01-21:48
در هفته تربیت بدنی انجام شد؛

برگزاری مسابقات کشتی قهرمان شهر با حضور ۲۵۰ ورزشکار منطقه ۱۵

برگزاری مسابقات کشتی قهرمان شهر با حضور ۲۵۰ ورزشکار منطقه ۱۵

معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۱۵ گفت: همزمان با هفته تربیت بدنی مسابقات کشتی قهرمان شهر دور منطقه ای در ۲ رده سنی نونهالان و نوجوانان با حضور ۲۵۰ ورزشکار منطقه ۱۵ برگزار شد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵؛ محمد حسن رجبی ضمن تبریک هفته تربیت بدنی به پتانسیل ها و ظرفیت های بالای ورزشی در منطقه اشاره کرد گفت: همزمان با هفته تربیت بدنی مسابقات کشتی قهرمان شهر دور منطقه ای در ۲ رده سنی نونهالان و نوجوانان با هدف شناسایی افراد برتر جهت اعزام به مسابقات مناطق ۲۲گانه با حضور ۲۵۰ ورزشکار برگزار و نفرات برتر رده های سنی مشخص شد.

او اضافه کرد: با تلاش فعالان عرصه ورزش، استعدادیابی خوبی از شهروندان در رشته های مختلف ورزشی صورت گرفته و موفقیت های درخشانی نیز در این زمینه حاصل شده است.

او افزود: مسابقات ژیمناستیک دختران بطور متمرکز با حضور ۸۰ کودک ازسنین ۵ تا ۱۲ سال در مجموعه ورزشی رضویه، همایش دوی همگانی در بوستان فداییان اسلام و دوشنبه ی ورزشی برگزار می شود.

معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه با اشاره به فعالیت ۴۵ ایستگاه ورزش شهروندی آقایان و بانوان گفت: بمنظور افزایش سطح علمی ورزشی مربیان و کارشناسان ورزش کارگاه علمی طراحی تمرینات ورزشی توسط اساتید دانشگاهی ویژه مربیان ایستگاه های ورزش شهروندی و کارشناسان ورزش به همت اداره تربیت بدنی برپا شد.

او در پایان به برپایی جشنواره تفریحی ورزشی در بوستان آبی آزادگان اشاره کرد و گفت: جشنواره تفریحی و ورزشی با همکاری سازمان ورزش شهرداری تهران در بوستان آبی آزادگان با اعزام و شرکت کودکان کار، ورزشکاران دارای شرایط خاص چون اوتیسم ، معلولین و ورزشکاران نونهال و نوجوان در هفته تربیت بدنی در حال برگزاری است.

این گزارش حاکی است؛ طی مراسمی در روز تربیت بدنی معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه، شهرداران نواحی و روسای حوزه حراست و بازرسی منطقه با اهدای لوح و هدیه به افراد تاثیرگذار، مربیان ایستگاه های ورزش شهروندی، کارشناسان و فعالان حوزه ورزش این روز را تبریک گفتند.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط