1401/08/02-14:24

ارائه خدمات مشاوره ۳ مرکز مثبت زندگی در سرای محلات منطقه ۱۹

ارائه خدمات مشاوره ۳ مرکز مثبت زندگی در سرای محلات منطقه ۱۹

شهردار منطقه ۱۹ از ارائه خدمات سه مرکز مثبت زندگی در سرای محلات با هدف ارتقاء دانش و تقویت مهارت‌های مثبت اندیشی و مشاوره خبر داد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، تورج فرهادی درخصوص فعالیت این مراکز در محلات گفت: در راستای فعالیت های اجتماع محور مراکز مثبت زندگی در محلات کم برخوردار خدمات مختلف به معلولان و مشاوره هایی در خصوص  پیشگیری  از آسیب‌های اجتماعی ارائه می کند.

فرهادی با اشاره به اینکه ایجاد نشاط اجتماعی در بین شهروندان، تقویت مهارت‌هایی نظیر مثبت‌اندیشی و مهارت نه گفتن از خدمات این مراکز است افزود: مهارت های هشت گانه روان شناختی شامل مهارت‌های جرأت مندی، امید، خوش بینی، معنویت، شادی و نشاط، روابط مثبت و هوش هیجانی از جمله آموزش‌های مراکز مثبت زندگی است.

شهردار منطقه از استقرار این مراکز در سرای محلات خانی آباد جنوبی، بهمنیار و شکوفه خبرداد و خاطر نشان کرد: مراکز مثبت زندگی کارگاه های آموزشی و مشاوره با محوریت الگوی خانواده سالم، بیان علائم هشدار دهنده مصرف مواد، آموزش مهارت های هشت گانه زندگی و فرزند پروری سالم را ارائه می کنند.

براساس این گزارش مراکز مثبت زندگی همه روزه از ساعت ۸ تا ۱۴ در سه سرای محله مذکور خدمات رایگان مشاوره تحصیلی، ازدواج، همسرداری و... به شهروندان ارائه می دهد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط