1401/08/02-14:29
به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش انجام می شود؛

شناسایی استعداد هایی ورزشی در مدارس محلات منطقه ۱۳

شناسایی استعداد هایی ورزشی در مدارس محلات منطقه ۱۳

شهردار منطقه ۱۳ با اشاره به ویژه برنامه های ورزشی در هفته تربیت بدنی از شناسایی استعدادهای ورزشی در مدارس در قالب طرح "مدرسه و محله" خبر داد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۳، محمد هادی علی احمدی با اشاره به اینکه استعدادیابی ورزشی، یکی از مسایل مهم در مدرسه و خانواده است، گفت: در جلسه ای که با آموزش و پرورش داشتیم مقرر شد تا با اجرای طرح مدرسه و محله در چند مدرسه به صورت پایلوت، استعدادهای ورزشی مدارس شناسایی و پس از برگزاری مسابقات ورزشی و آزمون به عرصه های حرفه ای ورزشی، سوق داده شوند.

وی تربیت افراد موفق در رشته های ورزشی را نتیجه انجام كارها و اقدامات زیر ساختی دانست كه استعدادیابی و بررسی توانایی ورزشی فرد از دوران كودكی نمونه ای از این كارهاست.

شهردار منطقه ۱۳ فقر حرکتی را یکی از مشکلات فعلی جامعه دانست و تاکید کرد: در حال حاضر برای افزایش سرانه های ورزش همگانی در منطقه تلاش می کنیم و برنامه های مشترک ورزشی را با مدارس آغاز می کنیم.

محمد هادی علی احمدی با تاکید بر تجلیل از پیشکسوتان ورزشی در هفته تربیت بدنی افزود: تقدیر و تشکر از مربیان ایستگاه های تندرستی، تقدیر از سالمندان فعال ایستگاه تندرسی، برگزاری مسابقات ویژه معلولان از دیگر برنامه های اجرایی در این هفته می باشد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط