1401/08/02-15:38
عضو هیات رئیسه شورای شهر تهران:

شهرداری مکان‌هایی را جهت تجمع احزاب و گروه‌ها در تهران شناسایی کند

شهرداری مکان‌هایی را جهت تجمع احزاب و گروه‌ها در تهران شناسایی کند

عضو هیات رئیسه شورای شهر تهران اعلام کرد که لازم است شهرداری تهران نسبت به شناسایی مکان‌هایی برای تشکیل اجتماعات اعتراضی شناسایی کند.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از ایسنا، سوده نجفی صبح روز یکشنبه اول آبان در تذکر پیش از دستور خود با اشاره به برگزاری جشنواره ایران عزیز که نشان‌دهنده فرهنگ، آداب و رسوم و سوغات اقوام مختلف ایرانی بود گفت:  با توجه به استقبال چشمگیر مردم باید اینگونه جشنواره‌هایی که نیاز اصلی تهران است با برنامه ‌ریزی مناسب در همه مناطق به خصوص جنوب تهران برگزار شود.

وی با اشاره به تخریب ساخت‌وساز غیرمجاز در مرادآباد اظهار کرد: حجم تخلفات زیاد است و باید مدیریت شهری اقدامات بازدارنده‌ای را در رابطه با افراد سودجو داشته باشد.

وی با بیان این‌که براساس قانون اساسی، راهپیمایی و تجمع بدون حمل سلاح که مخل امنیت و آسایش دیگران نیست، با اخذ مجوز امکان‌پذیر است، گفت: شورای شهر قبلی مصوبه‌ای را در خصوص الزام شهرداری به تعیین مکان مناسب برای تشکیل اجتماعات اعتراضی داشت که از سوی فرمانداری رد شد اما امروز این مساله نیاز جامعه است و باید یک مکان مناسب جهت تجمع احزاب و گروه‌ها در نظر گرفته شود تا بتوانند دیدگاه‌های خود را بیان کنند.

عضو هیات رئیسه شورای شهر تهران اضافه کرد: لذا لازم است شهرداری تهران به عنوان پیش قراول نسبت به شناسایی مکانی که از ابعاد مختلف ترافیکی، اجتماعی و غیره مناسب است اقدام و آن را به شورا معرفی کند و روال قانونی کار در شورا پیگیری شود.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط