1401/08/02-16:18
گرامیداشت هفته ورزش؛

گسترش ورزش همگانی و تقویت پیوندهای اجتماعی میان شهروندان منطقه ۶

گسترش ورزش همگانی و تقویت پیوندهای اجتماعی میان شهروندان منطقه ۶

رضا محمدی شهردار منطقه ۶ گفت: بهترین راه ایجاد نشاط شهروندی، ترویج ورزش همگانی و افزایش بروز تعاملات اجتماعی متنوع در فضاهای شهری قلب پایتخت است.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی منطقه ۶، شهردار منطقه در تشریح برنامه های هفته ورزش شهرداری قلب پایتخت اظهار کرد: برنامه های شهرداری منطقه ۶ برای شهروندان به گسترش ورزش همگانی و تقویت روابط اجتماعی میان آنها در فضاهای شهری متمرکز است. 

افزایش بروز تعاملات اجتماعی در فضاهای شهری

محمدی ادامه داد : انجام فعالیت های ورزشی همگانی و افزایش بروز تعاملات اجتماعی متنوع در فضاهای شهری، به توسعه و ترویج فرهنگ ورزش همگانی، ارتقاء سلامت جسمی و روانی عمومی شهروندان و در نهایت افزایش نشاط اجتماعی شهری کمک شایانی خواهد کرد، به همین جهت برنامه های هفته سلامت در این منطقه با تاکید بر همین ۲ محور اجرا می شود. 

پتانسیل نخبگان شهروند در مدیریت شهری منطقه استفاده می شود

شهردار منطقه ۶ با اشاره به ضرورت استفاده از  پتانسیل نخبگان تخصصی هر حوزه به منظور برگزاری تاثیرگذار برنامه های مناسبتی افزود: یکی از مهمترین اولویت های ما در این منطقه تلاش برای ایجاد ارتباط با نخبگان و بهره مندی از نظرات تخصصی آنان در مدیریت شهری منطقه است، لذا در اجرای برنامه های هفته ورزش نیز این مهم مورد توجه قرار گرفت‌.

بر پایه این گزارش آیین تجلیل از فعالان و تلاشگران عرصه ورزش همگانی منطقه نیز از دیگر برنامه های هفته تربیت بدنی است که در طی هفته اجرایی می شود‌.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط