1401/08/02-21:08
در راستای فرهنگ سازی محیط زیست انجام می شود:

آموزش اصول بازیافت ویژه کودکان و نوجوانان در سرای محلات و مدارس

آموزش اصول بازیافت ویژه کودکان و نوجوانان در سرای محلات و مدارس

شهردار منطقه ۱۳ از نهادینه کردن اصول بازیافت و حفظ و نگهداری محیط زیست بین کودکان با تجهیز کتابخانه های خانه های محیط زیست سرای محلات منطقه ۱۳، اجرای نمایش موضوعات بازیافتی در مدارس و کارگاه های آموزشی خبر داد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۳، محمد هادی علی احمدی گفت: اداره محیط زیست و توسعه پایدار منطقه ۱۳ اقدام به تجهیز کتابخانه های محیط زیست به محتوای آموزش تخصصی محیط زیست ویژه کودکان نموده است.

او همچنین به اجرای نمایش در مدارس منطقه ۱۳ اشاره کرد و افزود: با هدف نهادینه کردن وآموزش چهره به چهره بازیافت برای گروههای سنی مختلف، برنامه های نمایشی، هنری و سرود در مدارس، مهدکودک‌ها و سرای محلات برگزار می شود.

شهردار منطقه ۱۳ به برگزاری کارگاه آموزشی استفاده مجدد از دورریختنی ها برای کودکان اشاره کرد و اظهار داشت: در این ویژه برنامه ضمن آموزش ساخت خلاقانه کاردستی توسط کارشناسان مدیریت پسماند از کودکان خواسته می شود تا از وسایل دورریختنی که در کنار خود دارد به ساخت یک اثر خلاقانه بپردازند.

محمد هادی علی‌احمدی خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه کودکان ونوجوانان تاثیر پذیرترین افراد جامعه محسوب می شوند، اثرات اینگونه فرهنگ سازی ها علاوه براینکه موجب جلوگیری از هدر رفت سرمایه های شهری می شود، سبب بهبود محیط زیست نیز خواهد شد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط