1401/08/03-11:54
عباسی هشدار داد:

ترافیک به معابر فرعی رسیده است، شهرداری چاره ای بیندیشد

ترافیک به معابر فرعی رسیده است، شهرداری چاره ای بیندیشد

رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر تهران در صدمین جلسه این شورا نسبت به گسترش معضل ترافیک به معابر فرعی در تهران تذکر داد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران، مهدی عباسی، رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر تهران در صدمین جلسه این شورا ضمن تشکر از سازمان فرهنگی هنری، اظهار کرد: اینکه در شهر تهران جمعیت چند ده هزار نفری گرد هم می‌آیند و اقوام به همراه خانواده‌هایشان، زمانی را در کنار هم سپری می‌کنند، نقطه افتخاری برای کشور و نیز پیامی برای بدخواهان است. 
عباسی در ادامه گفت: تقاضا داریم دستگاه‌های متولی این برنامه‌ها را نه تنها در پارک چیتگر بلکه در چند نقطه کشور هدف گذاری کنند تا هم در سطح فرامنطقه‌ای، منطقه‌ای و محلی تداوم داشته باشد.

وی با اشاره به حضور علی بهادری جهرمی، سخنگوی دولت در دانشگاه‌های مختلف کشور ادامه داد: عموما دانشگاه‌های مهم کشور در تهران هستد و ما هم به عنوان اعضای شورای اسلامی شهر تهران، وظیفه داریم در ارائه خدمات به دانشگاه‌ها نهایت تلاش خود را داشته باشیم و اگر مشکلاتی وجود داشت، رفع شود. برای این منظور شهرداری می‌تواند تعاملات خود را با دانشگاه‌ها افزایش دهد و ارتباطات به گونه‌ای باشد که مشکلات مدیریت دانشگاه‌ها و افزایش خدمات متنوع به دانشجویان مرتفع شود.

رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر تهران در ادامه اظهاراتش از این اقدام جهرمی تشکر کرده و افزود: آرامش و سعه صدر سخنگوی دولت، حکایت از آن دارد که با جریان نخبگانی کشور مسیر گفتگو را پیموده و از نظرات آن‌ها استفاده کنند، امیدواریم این مسیر تداوم داشته باشد.

عباسی در پایان با تاکید بر مشکلات ترافیکی شهر تهران بیان کرد: در برخی از ساعات ترافیک در شهر تهران، حجم تردد باعث شده معابر فرعی هم درگیر گره‌های ترافیکی شود، ضرورت دارد شهرداری برای این معابر، چهارراه‌ها و تقاطعی که به هر دلیلی ممکن است فاقد چراغ بوده و یا چراغ‌های آن‌ها غیرفعال ی چشمک زن باشد، تدابیری را بیاندیشد تا گره ترافیکی در درون بافت محلی رخ ندهد و مزاحمتی برای شهروندان نداشته باشد، کمااینکه خوشحالیم مسیر شورای ششم و شهرداری به گونه‌ای است که با افزایش ناوگان در اتوبوسرانی، تاکسی و مترو، این امید می‌رود که در پایان دوره گزارش خوبی را مبنی بر دستیابی به استانداردها به شهروندان ارائه دهیم.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط