1401/08/04-09:45
شریفی خبر داد:

سه شنبه متفاوت منطقه ۵ با اقدامات ویژه شهرداری

سه شنبه متفاوت منطقه ۵ با اقدامات ویژه شهرداری

شهردار منطقه ۵ هر هفته به یکی از نواحی منطقه رفته و در جریان فعالیت های آنها برای بهبود امور شهری قرار می گیرد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۵، احسان شریفی شهردار منطقه ۵ از طرح بازدید میدانی و رصد هفتگی نواحی هفت گانه شهرداری منطقه ۵ با هدف احصا و رفع مشکلات شهری خبر داد.

شریفی گفت: در این طرح هر هفته همراه با معاونین به یکی از نواحی هفت گاه منطقه رفته و با برگزاری جلسه شورای معاونین با حضور شهردار ناحیه به احصا مشکلات و بررسی راهکارها و پیشنهادات برای حل آن ها پرداخته می شود.

شهردار منطقه ۵ افزود: در جریان این بازدید ها عملکرد هر واحد بازدید و اقدامات آن بررسی شده و برای حل مشکلات ناحیه چاره اندیشی می شود.

شریفی با بیان این که این طرح سه شنبه ها برگزار شده تا روزی متفاوت را در منطقه ۵ شاهد باشیم تاکید کرد: با حضور در نواحی سعی کردیم بروکراسی اداری را حذف کرده و به موضوعات و مشکلات رسیدگی شده و با مشورت مدیران بهترین راه حل انتخاب و همانجا دستورات لازم داده شود.

او به ملاقات با همکاران نواحی در جریان این حضور اشاره کرد و افزود: در هر جلسه دو یا سه نفر از همکاران در ناحیه مورد تقدیر و تشکر قرار می گیرند. ایده های خلاق و کارهای هنری همکاران رصد می شود و پیشنهادت و انتقادات آنها را گوش می دهیم.

شریفی به اهمیت ملاقات مردمی با شهروندان در جریان حضور در نواحی اشاره کرد و افزود: به نظام آراستگی و مناسب بودن وضعیت شهرداری نواحی برای مراجعه شهروندان هم رسیدگی می شود و باید همه نواحی، قوانین تکریم ارباب رجوع و زیبابی بصری ساختمان ها را رعایت کنند تا حال مردم در مراجعه به شهرداری خوب باشد.

شهردار منطقه ۵ با تاکید بر لزوم بالا رفتن میزان سرعت پاسخگویی به شهروندان گفت: در جریان حضور در نواحی برنامه ملاقات مردمی با شهروندان در مساجد را هم داریم که هر هفته سه شنبه ها پس از نماز مغرب و عشا عملیاتی می شود. همچنین برنامه دیدار و تکریم خانواده معظم شهدا نیز در جریان حضور در نواحی به اجرا در خواهد آمد.

شریفی تاکید کرد: معاونین و مدیران ستادی موظف هستند که پس از برگزاری جلسه در هر ناحیه، ظرف مدت یک هفته به آنجا سر زده و بازدید میدانی داشته باشند و بر دستورات و پیگیری های صورت گرفته نظارت کنند.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط