1401/08/04-11:19
سالاری پور در جلسه هم اندیشی با مدیران فراجا و راهور گفت:

ایمان، صبر و استقامت رموز موفقیت خدمتگزاران عرصه امنیت

ایمان، صبر و استقامت رموز موفقیت خدمتگزاران عرصه امنیت

شهردار منطقه ۱۴ در جلسه هم اندیشی با مدیران فراجا و روسای کلانتری ایمان، صبر و استقامت را از مهمترین مولفه های موفقیت خدمتگزاران عرصه امنیت برشمرد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۴؛ محمد امین سالاری پور شهردار منطقه با بیان این مطلب افزود: وجود شاخصه هایی همچون صبر، استقامت، ایمان و ایستادگی پای آرمان های امام(ره) و رهبری به تک تک شما عزیزان قدرتی می بخشد تا کارهای بزرگ را به نتیجه برسانید.

سالاری پور تسری این روحیه استقامت را در همه قشرهای جامعه مهم برشمرد و گفت: با این روحیه می توانیم بر اهداف عالیه نظام جمهوری اسلامی جامه عمل بپوشانیم.

وی ضمن قدردانی از خدمات ارزشمند عوامل فراجا و راهور، برقراری امنیت را مرهون تلاش های صادقانه و متکی بر ایمان قلبی آنها دانست.

سالاری پور با اشاره به اینکه جوامع اسلامی در برهه های مختلف زمانی سبقه درخشانی در دستیابی به مفهوم آزادی دارد، گفت: گذشته مدعیان آزادی نیز برهمگان آشکار است و مردم با بصیرت به خوبی عوامل فتنه زا را شناختند و همچون گذشته پشتیبان نظام جمهوری اسلامی هستند.

شهردار منطقه ۱۴ پاسخگویی مدیران و ارتباط های چهره به چهره مسئولین با مردم و شنیدن صحبت و درد دل های آنها را بسیار مهم برشمرد و بر آن تاکید کرد.

 جلسه هم اندیشی شهردار منطقه ۱۴ با مدیران فراجا و راهور با حضور معاونان و شهرداران نواحی ۶ گانه شهرداری منطقه ۱۴ به منظور هم افزایی و بررسی مسائل شهری در ساختمان شهرداری منطقه برگزار شد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط