1401/08/04-11:35

گسترش فضای سبز جنوب پایتخت با کاشت هزار اصله درخت

گسترش فضای سبز جنوب پایتخت با کاشت هزار اصله درخت

تورج فرهادی از کاشت هزار اصله درخت در بوستان بزرگ ولایت و نواحی چهار و پنج در راستای ایجاد نشاط و زیبایی در فضای سبز و کاهش آلودگی هوا خبر داد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، شهردار منطقه با اشاره به اینکهکاشت درخت و نهال در فضاهای عمومی به منظور تلطیف هوا و جذب گرد و غبار انجام می شود خاطر نشان کرد: به منظور کاشت گونه های متناسب با آب و هوای این محدوده و داشتن منظر سبز در همه فصول، کاشت درختان سرو در دستورکار واحد فضای سبز منطقه قرار گرفت و اجرائی شد.

همچنین ۵۵۰ گلدان درختچه نیز که در زیباسازی منظر شهری و ارتقاء سلامت روحی شهروندان تاثیرگذار است نیزکاشته شده و هرس سبز درختچه های پرچینی، کندوکوب و عملیات به‌زراعی در فضای سبز و بوستان های نواحی پنجگانه در حال انجام است.

فرهادی با اشاره به اینکه در راستای بهبود و ارتقای کیفی امور نگهداری و به منظور دستیابی به الگوی پایدار در فضای سبز ادوات هرس و بهزاعی پیمانکاران فضای سبز بازدید شد خاطر نشان کرد: ادوات، تجهیزات و همچنین سلامت دستگاه های مورد نیاز برای اجرای اقدامات شش ماهه دوم سال مورد ارزیابی قرار گرفت.

این مسئول بیان کرد: عملیات به زراعی هرس درختان و درختچه ها، کندوکوب، کوددهی، برداشت خاک مازاد و آلوده، هرس فرم درختچه ها و هرس زمستانه درختان از جمله اقدامات اجرایی در شش ماهه دوم سال است که توسط اداره فضای سبز معاونت خدمات شهری و محیط زیست انجام خواهد شد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط