1401/08/04-14:25

تکمیل و بهره برداری پروژه‌های نیمه تمام منطقه ۱۵ تا پایان سال

تکمیل و بهره برداری پروژه‌های نیمه تمام منطقه ۱۵ تا پایان سال

رضا شرفی شهردار منطقه در بازدید از پروژه های در دست اجرای منطقه ضمن تاکید بر سرعت بخشیدن به روند اجرای پروژه ها گفت: پروژه های نیمه تمام در اولویت قرار گرفته و تا پایان سال تکمیل و به بهره برداری برسد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، شرفی در بازدید از پروژه های لوله گذاری که به عنوان پروژه زیرساختی و با هدف جمع آوری آبهای سطحی در حال اجراست، خاطر نشان کرد: پروژه های لوله گذاری از جمله پروژه هایی است که نباید نیمه کاره بماند، بلکه این پروژه باید در اسرع وقت اجرایی شده و در زمان بارش مورد بهره برداری قرار گیرد.

وی در ادامه افزود: لکه گیری های سطحی آسفالت معابرسطح محدوده نیز با بهره گیری از اکیپ های بیشتر انجام شود تا مشکلی برای شهروندان پیش نیاید.

شرفی در ادامه از پروژه های اجتماعی و فرهنگی منطقه بازدید کرد و یادآور شد: به منظور بهره مندی مطلوب شهروندان از این پروژه ها، نیاز به پیوست اجتماعی داریم تا با برنامه ریزی مناسب؛ طرح با حداکثر ظرفیت در خدمت شهروندان قرار گیرد و بتوانند از این سرمایه گذاری بهره برداری لازم را داشته باشند.

شهردار منطقه همچنین از پروژه های راه منطقه بازدید کرد و در ادامه یادآور شد: در این بازدید شاهد اقدامات خوبی در بزرگراههای شریانی و مهم منطقه نظیر بزرگراه‌های امام رضا(ع)، شهید نجفی رستگار و شهید شوشتری بودیم و زیرگذر شورا نیز به عنوان دسترسی مهم شهروندان رضویه از بزرگراه شهید نجفی رستگار است که منجر به سهولت دسترسی ساکنان محله شده است.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط