1401/08/06-10:37
میثم مظفر:

سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار، به فکر تحولات بنیادین و ابتکار عمل در دوره جدید باشد

سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار، به فکر تحولات بنیادین و ابتکار عمل در دوره جدید باشد

میثم مظفر رئیس کمیته بودجه و نظارت مالی شورای اسلامی شهر تهران از سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار بازدید نمود و در جمع شورای معاونین این سازمان خواستار اجرای ایده های تحولی در این دوره مدیریتی شد.

به گزارش شهردارآنلاین؛ در ابتدای این جلسه ایوب فصاحت مدیرعامل سازمان گزارش مدونی از عملکرد گذشته و برنامه های پیش روی این سازمان ارائه نمود.

میثم مظفر عضو شورای اسلامی شهر تهران ضمن تقدیر از عزم جدی این سازمان در زمینه توسعه کمی شبکه عرضه و توزیع و احداث بازارهای میوه و تره بار جدید در سطح مناطق و محلات شهر تهران، به وجوه خاص این سازمان مانند؛ نقش محوری این سازمان در تنظیم بازار و تامین کالاهای اساسی مورد نیاز خانوارها، تعاملات فزاینده بین دستگاهی این سازمان، صنفی بودن نوع کار این سازمان و نقش خاص این سازمان در رضایتمندی شهروندان اشاره نمود.

وی با تاکید بر ضرورت هوشمند سازی خدمات و ایجاد MIS سازمانی بیان کرد: ایجاد درگاه فروش آنلاین میوه با کیفیت و مقرون به صرفه میتواند در ارتقای کیفیت خدمات به شهروندان کمک بسزائی داشته باشد.

ری بنرندینگ میادین میوه تره بار و ایجاد نمایندگی های کشوری با استراتژی فرانچایز، ایجاد منطقه خاص تجاری گمرکی با همکاری دولت و مجلس و وضع قوانین خاص تسهیلگری صادرات و واردات در محوطه میدان میوه تره بار مرکزی با احداث زیرساخت های فنی لازم و... از جمله ایده هایی بود که رئیس کمیته بودجه شورا در این بازدید مطرح نمود.

در ادامه مظفر پیشنهاد داد: از طریق اعمال رویکرد شهروند بازرس می بایست درگاه نظرخواهی و نظارت شهروندی را فعال نمود و نسبت به رتبه بندی و بنچ مارک غرفه داران و بهره برداران میادین میوه و تره بار سطح شهر اقدام کرد و زمینه ایجاد باشگاه مشتریان و اختصاص اعتبارات و امتیازات مشتریان را میسر نمود.

توجه به زنجیره تامین تا شبکه توزیع از دیگر نکات تبیین شده توسط رئیس کمیته بودجه بود.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط