1401/08/06-11:37
با حضور عضو شورای اسلامی شهر تهران و شهردار منطقه ۱۳ انجام شد؛

قدردانی از برد مقتدرانه قهرمان امیدهای جهان در منطقه ۱۳

قدردانی از برد مقتدرانه قهرمان امیدهای جهان در منطقه ۱۳

به پاس تجلیل از پیروزی مقتدرانه امیرعلی آذرپیرا، قهرمان مسابقات کشتی امیدهای جهان ساکن محله آشتیانی منطقه ۱۳، عضو شورای اسلامی شهر تهران به همراه شهردار منطقه ۱۳، معاون امور اجتماعی و فرهنگی و دبیر شورایاری محله شورا و معتمدان محلی در ناحیه چهار حضور یافتند و از تلاش های او قدردانی کردند.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۳، در چارچوب مسابقات کشتی آزاد قهرمانی جهان در رده زیر ۲۳ سال و در وزن ۹۷ کیلوگرم، امیرعلی آذرپیرا در مرحله نهایی این رقابت ها در برابر حریف آمریکایی خود به پیروزی رسید و موفق به کسب مدال طلا شد.

محمد هادی علی احمدی، در مراسم تجلیل از قهرمان امیدهای جهان، با بیان اینکه کسب قهرمانی کشتی آزاد امیدهای جهان، پیروزی بزرگ دیگری را در عرصه ورزش کشور رقم زدافزود: آنچه که سبب افتخار برای شهروندان به ویژه ساکنان منطقه است، حضور فرزند برومند و شایسته هم محله‌ای در تیم ملی کشتی جوانان است که با شایستگی در این رقابت‌ها درخشید.

مهدی بابائی، عضو شورای اسلامی شهر تهران ضمن تقدیر از نخبه ورزشی منطقه ۱۳ با بیان اینکه باید از ورزش های همگانی نیز حمایت کنیم ادامه داد: سرانه ی ورزشی منطقه باید به نحوی ارتقاء یابد تا بتوانیم در حد امکان با شناسایی استعدادها و پتانسیل بالقوه ی موجود در علاقه مندان به رشته های ورزشی، گام بلندی در جهت ورزش قهرمانی کشور برداریم.

ابوالفضل موسوی، معتمد و دبیر شورایاری محله شورا نیز خاطر نشان کرد: در کنار همه فعالیت های روزمره تلاش می کنیم تا استعدادهای محلی رشد یافته و باعث افتخار محلات منطقه ۱۳ و کشور باشند.

در پایان این مراسم که هیات امنای مساجد محلی و شهرداران نواحی سه و چهار نیز حضور داشتند، با اهدای حلقه گل و هدیه از قهرمان ورزشی جهان تجلیل شد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط