1401/08/07-16:02
در راستای اجرای پويش يكشنبه های اهدای خون در منطقه ۱۹

استقرار تیم سیار انتقال خون در میدان مرکزی میوه و تره بار

 استقرار تیم سیار انتقال خون در میدان مرکزی میوه و تره بار

شهردار منطقه ۱۹ گفت: پويش يكشنبه های اهدای خون با هدف تأمین فرآورده های خون برای بیماران نیازمند با حضور تیم های سیار انتقال خون یکشنبه ۸ آبان از ساعت ۹ تا ۱۷ در ساختمان اداری ميدان مركز ميوه و تره بار اجرا می شود.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، تورج فرهادی با اشاره به اینکه پویش یکشنبه های اهدای خون هر هفته برگزار می شود و این یکشنبه به منطقه ۱۹ می رسد افزود: در راستاي ترويج فرهنگ اهدای خون در بين شهروندان در زمینه هبه خون این طرح با مشاركت سازمان انتقال خون و میدان تره بار تيم انتقال خون در اين منطقه مستقر خواهد شد.

او ادامه داد: برگزاري برنامه هاي آموزشي در قالب وبينار و كلاس، نصب بنر و پوسترهای اطلاع رسانی به شهروندان از ديگر برنامه هايی است كه به منظور آگاه سازی شهروندان در خصوص اهدای خون در دستوركار اداره سلامت قرار گرفته است.

براساس این گزارش علاقمندان به منظور اهدای خون با همراه داشتن کارت ملی می توانند روز يكشنبه ۸ آبان ماه از ساعت ۹ لغايت ۱۷ به خيابان شقايق، خيابان نيلوفر، روبروی مدرسه شهيد احمدی روشن، ميدان مركز ميوه و تره بار، ساختمان اداری جديد مراجعه کنند.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط