1401/08/08-20:37
در هفته پدافند غیرعامل برگزار شد:

مانور دور میزی با موضوع نشت مواد شیمیایی در منطقه ۱۲

مانور دور میزی با موضوع نشت مواد شیمیایی در منطقه ۱۲

شهردار منطقه ۱۲ از برگزاری مانور دور میزی با موضوع نشت مواد شیمیایی با حضور ارگان‌ها و سازمان‌های دست‌اندرکار در این حوزه خبر داد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۲، امیر یزدی، شهردار منطقه با تأکید بر ارتقای سیستم پدافند غیرعامل در مدیریت بحران به‌ویژه برای جلوگیری از حملات خراب‌کارانه گفت: شهرداری منطقه ۱۲ به منظور افزایش آمادگی در حوزه مدیریت بحران‌های این‌چنینی، برگزاری مانور دور میزی با موضوع نشت مواد شیمیایی را در دستورکار خود قرار داد.

وی با اشاره به سناریوی این مانور افزود: در این مانور که با سناریوی نشت مواد شیمیایی در خیابان سرپولک برگزار شد، ارگان‌ها و سازمان‌های شرکت‌کننده ضمن ارائه راهکارهای پیشنهادی خود، از تجهیزاتی که در این زمینه داشتند، رونمایی کردند.

شهردار قلب طهران هدف از اجرای این مانور را ایجاد هماهنگی هرچه بیشتر بین ارگان‌ها برای جلوگیری از حوادث تخریبگرانه از سوی معاندین با جمهوری اسلامی ایران معرفی کرد و ادامه داد: از جمله شرکت‌کنندگان در این مانور پلیس امنیت، نیروی انتظامی، پلیس راهور، اچ‌اس‌سی منطقه ۱۲، اورژانس، هلال‌احمر، آتش‌نشانی بودند که به همراه نمایندگان معاونت‌های شهرداری منطقه ۱۲ در این جلسه حاضر شدند.

وی ضمن گرامی‌داشت هفته پدافند غیرعامل (۴ تا ۱۱ آبان) ادامه داد: هشتم آبان‌ماه، سالروز فرمان مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) برای تشکیل کمیته دائمی پدافند غیرعامل است که این روز در تقویم رسمی کشور نیز با تصویب شورای عالی انقلاب فرهنگی به نام روز پدافند غیرعامل نام‌گذاری شده و ان‌شاءالله با تمهیدات و برنامه‌ریزی‌های همه مسؤولان و مردم از حوادث آسیب‌زا و بحران‌آفرین در حوزه موضوعات مرتبط با پدافند غیرعامل جلوگیری شود.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط