1401/08/09-18:48
در پنجاه و هشتمین نشست شورای فنی شهرداری تهران صورت پذیرفت؛

تصویب فهارس بهای "تعمیر، نگهداری و مقاوم سازی پلهای شهری" و "چراغ های راهنمایی و رانندگی" سال ۱۴۰۱

تصویب فهارس بهای "تعمیر، نگهداری و مقاوم سازی پلهای شهری" و "چراغ های راهنمایی و رانندگی" سال ۱۴۰۱

دبیر شورای فنی شهرداری تهران، از تصویب فهارس بهای "تعمیر، نگهداری و مقاوم سازی پلهای شهری" و "چراغ های راهنمایی و رانندگی" سال ۱۴۰۱ خبر داد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از پایگاه خبری معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران، مهندس پژمان الله‌وردیزاده ضمن اعلام خبر فوق افزود: همزمان با پنجاه و هشتمین نشست شورای فنی شهرداری تهران، فهارس بهای "تعمیر، نگهداری و مقاوم سازی پلهای شهری" و "چراغ های راهنمایی و رانندگی" سال ۱۴۰۱ پس از بحث و بررسی به تصویب اعضای این شورا رسید.

وی هدف از تدوین فهرست بهای تعمیر، نگهداری و مقاوم سازی پل های شهری را ايجاد وحدت رويه در امور مرتبط با تعمير و مقاوم سازی پل های سواره رو در سطح شهر تهران دانست و از ابلاغ این سند از سوی معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران به کلیه واحدهای مدیریت شهری خبر داد.

دبیر شورای فنی شهرداری تهران، فهرست بهای چراغ های راهنمایی و رانندگی را  شامل فهرست بهای عمليات تهيه، نصب، تعمير و نگهداری چراغ های راهنمايی و رانندگی در چارچوب مشخصات فنی ابلاغی از سوی شورای فنی در حوزه حمل‌ونقل هوشمند دانست و یادآور شد: در نشست فوق موارد دیگری از قبیل شاخص های تعدیل فهرست بهای سرپناه ایستگاههای اتوبوس و اتوبوس تندرو سال ۱۴۰۱ مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت و در نهایت به تصویب اعضای شورای فنی شهرداری تهران رسید.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط