1401/08/10-08:38
همزمان با آغاز فصول بارندگی برای نخستین بار آغاز شد؛

لایروبی و پاکسازی کانال سرپوشیده اصفهانک منطقه ۱۵

لایروبی و پاکسازی کانال سرپوشیده اصفهانک منطقه ۱۵

شهردار منطقه ۱۵ از آغاز عملیات لایروبی و پاکسازی کانال سرپوشیده اصفهانک همزمان با شروع فصول بارندگی برای نخستین بار خبر داد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومي شهرداری منطقه ۱۵، رضا شرفی گفت: عملیات لایروبی و پاکسازی مکانیزه کانال سرپوشیده ۶هزار و ۳۰۰ متری اصفهانک با احداث ۲ دریچه در میدان شاهد ناحیه ۲ به منظور ورود ماشین آلات لازم در مسیر کانال آغاز شد.

او در ادامه به عملیات لایروبی و پاکسازی مکانیزه و دستی کانال ۴هزار و ۳۰۰ متری ابوذر طی ۴۸ ساعت اخیر اشاره کرد و گفت: تمام طول مسیر این کانال و ۳ حوضچه مسیر آن با بهره گیری از ۵ دستگاه ماشین آلات مورد نیاز و ۱۵ نیروی انسانی به صورت فوریتی و جهادی پاکسازی کامل شد.

شهردار منطقه اضافه کرد: همچین عملیات لایروبی و رسوب برداری مستمر شبکه‌های اصلی و فرعی جمع آوری آب های سطحی شامل انهار روبسته و روباز، حوضچه های رسوبگیر، منهول ها، کانال ها و مسیلها و نیز تعیین وظایف و تقسیم بندی کار نواحی و ستاد مرکزی بارش منطقه برای اجرای  عملیات کنترل و مهار آبگرفتگی احتمالی انجام شد.

شرفی در پایان ادامه داد: ۲۳ نقطه حساس آبگیر سطح منطقه  شامل زیر پل بسیج، بزرگراههای امام رضا(ع)، امام علی(ع)، زیر پل خاوران و... با حضور عوامل تعیین شده و استقرار شبانه روزی آنان، به شدت کنترل می شود.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط