1401/08/10-13:13

اقدامات ترافیکی شهرداری منطقه ۵ از ابتدای سال تا پایان مهرماه ۱۴۰۱

اقدامات ترافیکی شهرداری منطقه ۵ از ابتدای سال تا پایان مهرماه ۱۴۰۱

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری منطقه ۵ برخی از اقدامات این معاونت از ابتدای سال تا پایان مهرماه ۱۴۰۱ جهت تردد ایمن و کاهش ترافیک در سطح منطقه را تصریح کرد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۵، مهدی نوروزی معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری منطقه ۵ با اشاره به اقدامات این معاونت جهت کاهش ترافیک و افزایش ایمنی حمل و نقل شهروندان گفت: طبق برنامه ریزی های انجام شده اقداماتی که برای بهبود شرایط ترافیکی منطقه در نظر گرفته شده در موعد مقرر انجام می شود و این عملیات ترافیکی بصورت روزانه ادامه دارد.

نوروزی برخی از این اقدمات را برشمرد و افزود: پروژه اصلاح هندسی توسعه محله ای تقاطع شعبانعلی – امینی فرد مطابق طرح تفضیلی انجام شده، احداث دوربرگردان شمال به شمال- اصلاح هندسی جزیره ابتدای کوهسار - شعبانعلی - و انسداد خیابان امینی فرد از جمله این اقدامات است.

او افزود: رفیوژ میانی بهاران به متراژ جمعا ۱۳۲۵ متر مربع در خیابان های بهاران، مهرانی و ۲۲ بهمن جهت افزایش ایمنی معابر و حذف نقاط حادثه خیز اصلاح شد.

نوروزی در مورد روشنایی پایانه صادقیه تاکید کرد: پروژه روشنایی پایانه های ارم سبز ، شقایق و صادقیه که حدود ۱۰۰ هزار نفر در روز تردد دارد به منظور افزایش ایمنی و ترغیب شهروندان برای استفاده از شبکه حمل و نقل عمومی و تامین امنیت مسافران اقدام شد.

معاون حمل‌ونقل و ترافیک منطقه ۵ تصریح کرد: پروژه ایمن سازی ابتدای دماغه ورودی کوهسار به بزرگراه شهید همَّت غرب به منظور جلوگیری از تداخل حرکتی شمال به غرب کوهسار به بزرگراه شهید همت غرب این منطقه نسبت به استقرار ۵۰ متر نیوجرسی در رمپ مذکور صورت گرفت.

او افزود: نصب ۱۵ عددسرپناه ایستگاه اتوبوس و مرمت و تعویض شیشه وصندلی در ۲۰ سرپناه، جابه جایی ۴ ایستگاه اتوبوس در خیابان های امیر ابراهیم، خلیل آبادی، کن و پارک استقلال انجام شده است.

نوروزی به تعمیر و تعویض ۶۰۰ شاخه گاردریل، ۱۰۰ عدد پایه ، ۳۰۰۰ گل گارد در هشت ماه گذشته اشاره کرد و افزود: تجهیزات ترافیکی جهت نگهداشت المان‌های ترافیکی در راستای افزایش ایمنی در معابر ۲۰ عدد کوشین تانک و ۱۰۰ عدد استوانه اجرا شد.

در پایان ضمن اشاره به خط کشی محوری به طول ۳۰۰۰۰ متر در خیابان های نیروگاه، هجرت، آزادگان، مبعث، رحمانی، صنایع هوایی و خلیل آبادی از نصب ۳۵ عد کاشن تانک، ۱۰۰ عدد استوانه، لوله جداکننده ۳۳ عدد و ۱۲۰ عدد تابلوی انتظامی خبرداد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط